Gjest Loverdose Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Jeg bare må få dette ut. Jeg sliter med bipolar lidelse/alvorlig depresjon (legen og psykologen min er usikre på diagnosen min, men de mener jeg er både bipolar OG alvorlig deprimert, en type unipolar lidelse). Jeg har gått på mange forskjellige medisiner tidligere, men uten hell. Nå ble jeg satt på Lamictal 25mg for en del uker siden. Fikk grusomme bivirkninger, mye gråting, selvmordstanker, skadetrang og alt som er. Det var mildt sagt forferdelig og jeg mistet virkelig håpet på å i det hele tatt bli frisk eller bedre. Men nå har jeg siden fredag vært stabil! 100% stabil, glad, ingen surmuling eller nedturer som jeg vanligvis opplever annenhver dag. Humøret mitt svinger ikke, jeg greier å se positivt på ting og alt sammen går så fint! Tidligere når ting gikk fint hadde jeg den lille følelsen av at alt snart kommer til å gå galt i bakhodet - den er nå HELT borte. Jeg har ikke behov for å snakke med psykologen min lenger, for alt sammen går knirkefritt. Så klart kommer jeg sikkert til å møte en nedtur igjen, men kanskje det blir færre av disse nedturene? Er så glad! Nå skal jeg feire med godteri og brus! Kanskje jeg nå endelig kan begynne på den vanskelige og krevende veien til å bli 100% frisk! 1
Gjest Skaret Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Så flott å høre!! Det er så fint når folk forteller om de POSITIVE effektene med medisiner for psyken (:
Gjest Loverdose Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 :hoppe: Det er helt utrolig hvor bra den har fungert! Men regner med at det er ikke bare medisinen som skal ha skryt for at jeg føler meg bedre, tror nok at jeg selv har styrket psyken min litt mer og at jeg endelig har begynt å arbeide med det fordømte ustabile hodet mitt. :gjeiper: Er så herlig å endelig føle seg bra. Jeg har ikke følt meg så bra på flere år, helt fantastisk følelse som jeg unner alle andre som sliter med psykisk sykdom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå