Gå til innhold

Noen som kan anbefale klinikker..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jenter!

For fire år siden foretok jeg en brystforstørrelse her hjemme i Norge, etter å kun ha "vrengte bukselommer" igjen etter amming. Selv om jeg ikke synes puppene mine ble pene å se på etter operasjon heller, så har jeg vært fornøyd med å "fylle dem ut", og ikke brydd meg særlig om at kanten på protesene har syntes osv.

I det siste har jeg kjent stikking og at det gjør litt vondt i den ene puppen (den hvor kanten på implantatet har vært tydeligst. Og nå ser jeg at implantatet har snudd seg, slik at kanten rett og slett stikker ut av puppen min - ikke mye pent! :tristbla:

Jeg kontaktet klinikken som utførte operasjonen på meg. Det finnes ikke noen garanti når det har gått så lang tid, så jeg må betale full pris på å evt bytte implantater. Altså 40.000. Har sjekket pris på andre klinikker i Norge som jeg anser som trygge, og prisen ligger på det samme der og.

Jeg har ikke råd til en ny operasjon på 40.000 nå, og jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å gå med denne puppen som er vond og ganske deformert nå.

Jeg vet at det finnes bra og trygge klinikker også i utlandet, som tilbyr operasjoner til en langt billigere penge. Er det noen her som har tatt brystforstørrelse/utskifting av implantater i utlandet, som kan gi meg noen tips om klinikker? F.eks. Latvia eller Polen?

Hadde satt veldig stor pris på det! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter!

For fire år siden foretok jeg en brystforstørrelse her hjemme i Norge, etter å kun ha "vrengte bukselommer" igjen etter amming. Selv om jeg ikke synes puppene mine ble pene å se på etter operasjon heller, så har jeg vært fornøyd med å "fylle dem ut", og ikke brydd meg særlig om at kanten på protesene har syntes osv.

I det siste har jeg kjent stikking og at det gjør litt vondt i den ene puppen (den hvor kanten på implantatet har vært tydeligst. Og nå ser jeg at implantatet har snudd seg, slik at kanten rett og slett stikker ut av puppen min - ikke mye pent! :tristbla:

Jeg kontaktet klinikken som utførte operasjonen på meg. Det finnes ikke noen garanti når det har gått så lang tid, så jeg må betale full pris på å evt bytte implantater. Altså 40.000. Har sjekket pris på andre klinikker i Norge som jeg anser som trygge, og prisen ligger på det samme der og.

Jeg har ikke råd til en ny operasjon på 40.000 nå, og jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å gå med denne puppen som er vond og ganske deformert nå.

Jeg vet at det finnes bra og trygge klinikker også i utlandet, som tilbyr operasjoner til en langt billigere penge. Er det noen her som har tatt brystforstørrelse/utskifting av implantater i utlandet, som kan gi meg noen tips om klinikker? F.eks. Latvia eller Polen?

Hadde satt veldig stor pris på det! :)

Jeg ville vurdert å ta opp et forbrukslån i banken din (de har OK renter). Implantater er noe som må følges opp så lenge man har dem, og hvis de gjør vondt bør de følges opp så fort som mulig.

Jeg er helt enig i at det finnes mye bra i utlandet. Jeg kjenner dessverre ikke til noe. Men jeg lurer på om de ville være komfortable med å fikse en operasjon som ikke er gjort riktig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vurdert å ta opp et forbrukslån i banken din (de har OK renter). Implantater er noe som må følges opp så lenge man har dem, og hvis de gjør vondt bør de følges opp så fort som mulig.

Jeg er helt enig i at det finnes mye bra i utlandet. Jeg kjenner dessverre ikke til noe. Men jeg lurer på om de ville være komfortable med å fikse en operasjon som ikke er gjort riktig.

Hei, og takk for svar! :)

Jeg har ikke mye lyst til å ta opp et lån på den størrelsen nå etter å ha betalt 30.000 for den første operasjonen hehe.. Vet ikke om kirurgen har gjort en dårlig jobb, kan hende det bare er meg som er uheldig. Jeg sa på etterkontrollen at puppene var veldig rare, men han mente resultatet var flott.. Men jeg tenker som så at når dette skjer etter operasjon i Norge, og jeg etter få år må fikse på det igjen, så kan jeg like gjerne reise til utlandet og spare noen kr. samtidig.

Har sett litt på Budapestklinikken og lest om andre som har vært der og er veldig fornøyde med resultat og pris, og ikke er det dyrt å reise dit heller. Som du sier så er det ikke sikkert de har lyst til å få problempuppene mine slengt på operasjonsbenken :fnise: Men jeg tror jeg kontakter dem og forklarer situasjonen :)

Nå er jo sommeren like rundt hjørnet, og da er det ikke moro å ikke kunne vise seg i bikini :)

Skrevet

Det høres bra ut. :)

Grunnen til at jeg sier at du bør ta opp lån og ikke spare til det er rett og slett at det ikke høres bra ut at du har smerter. Så vidt jeg vet er det heller ikke heldig for vevet rundt at implantatet glir.

Uansett, lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her!

Hvis noen her har opplevd det samme som meg (at implantatene vrir seg/flytter seg) så vil jeg veldig gjerne høre om deres erfaringer! :)

Skrevet

Pris er det siste jeg hadde sett etter når jeg skulle finne noen for å fikse det her. Når du har ett dårlig resultat etter første operasjon, er det vanskeligere få de fine igjen nå. De beste i Norge på pupper er fornebuklinikken, du burde sjekke ut den! Er vel bedre betale litt mer for ett godt resultat. Pluss at de har de beste garantiene i Norge. Jeg hadde neppe turt å tatt det i utlandet, er veldig mange av de kirurgene som ikke er spesialister på plastisk kirurgi. Og om de er det er det ikke mye billigere enn å ta det her i Norge.

AnonymBruker
Skrevet

Det høres bra ut. :)

Grunnen til at jeg sier at du bør ta opp lån og ikke spare til det er rett og slett at det ikke høres bra ut at du har smerter. Så vidt jeg vet er det heller ikke heldig for vevet rundt at implantatet glir.

Uansett, lykke til! :)

Ja jeg kjenner jeg blir litt stressa av hele greia, vil ikke at noe skal bli ødelagt der inni.. :sjenert:

Mange takk for det! :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Pris er det siste jeg hadde sett etter når jeg skulle finne noen for å fikse det her. Når du har ett dårlig resultat etter første operasjon, er det vanskeligere få de fine igjen nå. De beste i Norge på pupper er fornebuklinikken, du burde sjekke ut den! Er vel bedre betale litt mer for ett godt resultat. Pluss at de har de beste garantiene i Norge. Jeg hadde neppe turt å tatt det i utlandet, er veldig mange av de kirurgene som ikke er spesialister på plastisk kirurgi. Og om de er det er det ikke mye billigere enn å ta det her i Norge.

Hei!

Det finnes kirurger som er spesialister på plastisk kirurgi i utlandet også, og det går vel an å finne disse :)

Jeg forstår veldig godt hva du mener, og hadde jeg hatt masse penger skulle jeg gjerne gjort det enkelt og tatt operasjonen her hjemme. Men en prisforskjell på rundt 20.000 er temmelig mye.. Jeg vil så klart sjekke hvordan det er med garantier på den klinikken jeg velger. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det hørtes ut som dårlig arbeid hvis det bare er 4 år siden du satte dem inn. Men nå vet jeg jo ikke alle detaljer, så skal ikke uttale meg for skråsikkert.

Jeg vil anbefale deg å operere deg i Norge, av den enkle grunn at du har mulighet til å få pasientskadeerstatning (privat kosmetisk kirurgi ble inkludert for noen år siden) og fordi det er enklere hvis du skulle behøve korreksjon umiddelbart etterpå.

Jeg skjønner selvfølgelig at du helst ikke vil betale mer enn du behøver for dette - og alt går jo som regel bra - men selv ville jeg ikke lagt meg frivillig under kniven i land som Ungarn, Latvia eller Polen. Men jeg vet ikke hvordan kontrollen med private institusjoner er i de landene, heller.

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen!

Da har jeg bestemt meg for Budapest Klinikken, og det skal gjennomføres så snart de har tid til å ta imot meg. Har fått et veldig godt inntrykk etter å ha lest mye om dem og selv hatt mye kontakt med dem.

Er det flere her som har kjennskap til denne klinikken? :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen!

Da har jeg bestemt meg for Budapest Klinikken, og det skal gjennomføres så snart de har tid til å ta imot meg. Har fått et veldig godt inntrykk etter å ha lest mye om dem og selv hatt mye kontakt med dem.

Er det flere her som har kjennskap til denne klinikken? :)

Tror jeg har hørt om en person her i forumet (1 av hvor mange??) som har erfaringer med de, så hvor populær de er, vites ikke. Jeg hadde ikke tvilt et sekund på å betale ekstra for å opereres i Norge der man er beskyttet av loven hvis noe skulle gå galt. Har du forresten kontaktet pasientskadeerstatnig for å spørre om du har noen rettigheter etter den første operasjonen? Siden den ble utført i Norge, så er du beskyttet av loven. Gjør du det i utlandet, har du ingen tryghet. Og går noe galt, må du ordne alt med den klinikken du opererte deg hos, og hva er garantien på at de er like hjelpsomme da?!? Sjekk pasientskadeerstatnig først du, før du reiser til Budapest og se hva de sier. Kanskje du kan få det dekt her hjemme?

• 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Svar gjerne på hvordan operasjonen gikk?. Vurderer å gjøre dette i utlandet selv. :)

• 2 uker senere...
Gjest Tingeling
Skrevet

Hvordan gikk det i Budapest ?? Skal dit selv om 2 uker så lurer på om du er fornøyd ??

• 1 måned senere...
Gjest Hilde gjest
Skrevet

Hei Alle:)

Da er det to mnd siden jeg kom tilbake fra Budapest og BudapestKlinikken hvor jeg utførte brystforstørrelse samt løft. Er Superfornøyd med resultatet så langt, og opplegget deres var bare helt utrolig. Min mann var også med og fikk da dobbeltrom den natten jeg var på klinikken slik at han kunne være med meg. Personalet der nede kan jeg ikke få rost nok, og da spesiellt Agnes eller "Agi" som var den av deres medarbeidere som hadde ansvaret for meg under hele oppholdet. Hun møtte oss allerede på flyplassen, og tok vare på oss begge under hele oppholdet. Kontoret i Norge har vært suveren i oppfølgingen, og sykepleierne der virker å være svært erfarne, imøtekommende og servicevennlig. For meg var dette en positiv opplevelse, og med en pris som var halvparten av det de skulle ha i hjemlandet, samtidig som jeg føler at kvaliteten hele veien var svært god er dette noe jeg bare kan anbefale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...