Gå til innhold

Ingen orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenter, er det krise om dere ikke får til å gi mannen orgasme? Jeg sliter med å komme ved samleie/suging men jeg nyter sexen allikevel. Det hender jeg kommer, men som regel kommer hun før meg og det betyr slutten på sexen. Ser hun blir litt frustrert av at jeg ikke kommer men hun klager heldigvis ikke ofte.

Aaaaanyway, er det greit om mannen ikke kommer med dere? Selv om du gjør ham kåt som faen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer alltid først, så kommer han etterpå. Blir det omvendt så blir det ofte slutt på leken.. Og å komme samtidig er vanskelig syns nå jeg ;)

Skrevet

Jeg vil helst at gutten skal komme, men dette er jo fordi jeg digger det. Og fordi jeg vil skape nytelse hos mannen. Men om situasjonen er sånn at du ikke vil, så er det jo greit. Men hva med med hender etter samleie? Eller er det noe du ikke vil?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil helst at gutten skal komme, men dette er jo fordi jeg digger det. Og fordi jeg vil skape nytelse hos mannen. Men om situasjonen er sånn at du ikke vil, så er det jo greit. Men hva med med hender etter samleie? Eller er det noe du ikke vil?

Problemet er vel mer at jeg klarer ikke oppnå orgasme så lett med andre. Hun får meg ikke til å komme om uansett hva hun forsøker (runking/suging/sex etc). Jeg klarer heller ikke komme mens jeg runker og hun ser på, da jeg føler meg noe ukomfortabel i situasjonen. Men veien til "målet" er jo selvfølgelig en nytelse enten jeg kommer eller ikke. Målet er som regel hennes orgasme og det er jo en stor nytelse i seg selv å oppleve.

Det jeg spør om er: Er det ok om mannen ikke kommer under sex?

Skrevet

Problemet er vel mer at jeg klarer ikke oppnå orgasme så lett med andre. Hun får meg ikke til å komme om uansett hva hun forsøker (runking/suging/sex etc). Jeg klarer heller ikke komme mens jeg runker og hun ser på, da jeg føler meg noe ukomfortabel i situasjonen. Men veien til "målet" er jo selvfølgelig en nytelse enten jeg kommer eller ikke. Målet er som regel hennes orgasme og det er jo en stor nytelse i seg selv å oppleve.

Det jeg spør om er: Er det ok om mannen ikke kommer under sex?

Ja, det er greit om mannen ikke kommer :) Selvom det foretrekkes

Gjest Nuppdupp
Skrevet

hva med å prøve noe som får deg avslappet først? massasje? er nok ok, men hadde jo lurt på hvorfor.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...