AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Møtte en mann på byen, vi kom i prat, latter, og skjønte at vi hadde interesse av hverandre. Jeg ble ikke med ham hjem den kvelden, jeg sa at jeg liker å ta meg tid til å bli godt kjent. Han ga meg nr sitt, og jeg mitt til ham, så holdt vi kontakt på sms. Vi avtalte å ta en date på resturant, han inviterte, og jeg takket ja. Jeg ankom byen, og vi spaserte sammen til resturanten. På slutten av en veldig koselig middag så sier han "så, hva sier du, skal vi stikke hjem til meg?". Jeg avslo veldig høflig og inviterte ham til å være med meg på kino dagen etter, for det gikk en ny bra film. Han sukka oppgitt og sa "da tror jeg ikke at jeg gidder, du får ha det bra da!". Han la 200kroner på bordet, kledde på seg jakka og gikk rett og slett. Jeg var lamslått, hadde jeg gjort noe feil? Jeg tørte ikke å ta kontakt etterpå for å spør hva i alle dager som skjedde, føler meg skikkelig dum som tydeligvis sa noe veldig feil Gjorde jeg noe feil? SKulle jeg ikke invitert ham på kino? Forvirra.. 1
ini Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Høres ut som du har støtt på en klassisk drittsekk som bare er ute etter en ting. Cudos til deg for å ha fått han til å vise sitt sanne jeg allerede før noen skade var skjedd. 12
Aldrisur Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Han var nok bare ute etter litt raita-taita. Like greit at du fant ut dette såpass tidlig i forholdet. Dont worry, be happy! 4
frøkna Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Shit, så utrolig bra du holdt bena sammen så du fikk avslørt hvilken skjørtejeger han er! 2
kjole100 Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Bra du holdt igjen da, er helt sikker på at det ikke var noe du gjorde galt! Noen personer er bare sånn 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Jeg er IKKE ute etter tilfeldig sex, foretrekker å bli litt mer kjent for å se om det er noe der, og hva slags person fyren er. Tydeligvis får jeg igjen for det, selv om det var noe ubehagelig det der, men kjekt å se hva slags type det er.. Trodde jeg hadde skremt ham vekk med kinoinvitasjonen, men det var vel bare hans tålmodighet som tok slutt.. 2
Gjest Maruwan Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Møtte en mann på byen, vi kom i prat, latter, og skjønte at vi hadde interesse av hverandre. Jeg ble ikke med ham hjem den kvelden, jeg sa at jeg liker å ta meg tid til å bli godt kjent. Han ga meg nr sitt, og jeg mitt til ham, så holdt vi kontakt på sms. Vi avtalte å ta en date på resturant, han inviterte, og jeg takket ja. Jeg ankom byen, og vi spaserte sammen til resturanten. På slutten av en veldig koselig middag så sier han "så, hva sier du, skal vi stikke hjem til meg?". Jeg avslo veldig høflig og inviterte ham til å være med meg på kino dagen etter, for det gikk en ny bra film. Han sukka oppgitt og sa "da tror jeg ikke at jeg gidder, du får ha det bra da!". Han la 200kroner på bordet, kledde på seg jakka og gikk rett og slett. Jeg var lamslått, hadde jeg gjort noe feil? Jeg tørte ikke å ta kontakt etterpå for å spør hva i alle dager som skjedde, føler meg skikkelig dum som tydeligvis sa noe veldig feil Gjorde jeg noe feil? SKulle jeg ikke invitert ham på kino? Forvirra.. Vær helt ærlig: Fikk du litt lyst på ham etter det? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Vær helt ærlig: Fikk du litt lyst på ham etter det? Helt ærlig: Nei, jeg følte meg som en idiot. De på bordene rundt oss stirret og jeg kunne se de tenke "nei uff STAKKARS." Jeg betalte for oss, med 200lappen hans og pengene mine, og gikk derfra. Jeg ble bare lei meg, og jeg føler ikke for å snakke med ham igjen. Håper ikke vi møtes på byen eller noe, det blir kleint. Jeg lurte på om jeg hadde skremt ham vekk med noe, men skjønner jo at det tydeligvis bare var han som ikke hadde mer tid å kaste vekk på ei ikke ville ha sex med det første. 1
Gjest Maruwan Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Helt ærlig: Nei, jeg følte meg som en idiot. De på bordene rundt oss stirret og jeg kunne se de tenke "nei uff STAKKARS." Jeg betalte for oss, med 200lappen hans og pengene mine, og gikk derfra. Jeg ble bare lei meg, og jeg føler ikke for å snakke med ham igjen. Håper ikke vi møtes på byen eller noe, det blir kleint. Jeg lurte på om jeg hadde skremt ham vekk med noe, men skjønner jo at det tydeligvis bare var han som ikke hadde mer tid å kaste vekk på ei ikke ville ha sex med det første. Ok, takk. Trengte å høre det.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Ok, takk. Trengte å høre det. Er det noen som hadde fått lyst på ham om de var i min situasjon??
BergenBy Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Håper ikke vi møtes på byen eller noe, det blir kleint. Ja, kleint for hans del. Ikke for din del. Du kan gå med hevet hode. Respekt! 5
Gjest Maruwan Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Er det noen som hadde fått lyst på ham om de var i min situasjon?? Vet ikke. Var bare det at min umiddelbare reaksjon da jeg leste åpningsinnlegget var: "Skulle ønske jeg også kunne være mer sånn som ham". Bare være rett frem, ikke gå rundt grøten og late som en er en "nice guy" når det en egentlig vil ha er temmelig primitive greier. Endret 7. mai 2012 av Maruwan
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Vet ikke. Var bare det at min umiddelbare reaksjon da jeg leste åpningsinnlegget var: "Skulle ønske jeg også kunne være mer sånn som ham". Bare være rett frem, ikke gå rundt grøten og late som en er en "nice guy" når det en egentlig vil ha er temmelig primitive greier. jøss, nei, absolutt ikke. Bra jeg fikk rettet opp det inntrykket da
Gjest Maruwan Skrevet 7. mai 2012 #16 Skrevet 7. mai 2012 (endret) jøss, nei, absolutt ikke. Bra jeg fikk rettet opp det inntrykket da Jo da, men han var i det minste ærlig da. Det dere jenter ofte oppfatter som "bra fyrer" er de som bearbeider dere i noen måneder for til slutt å få dere til sengs en og fem ganger. Han daten din var ihvertfall ærlig og kasta ikke bort tida di og såra nok heller ikke følelsene dine så veldig, ihvertfall ikke like mye som det en "bra fyr" kunne ha gjort. Jeg respekterer deiten din på en måte, selv om han nok kunne vært litt "hyggeligere" i måten å få frem hva han var ute etter. Og vet du hva? Sånn generelt i livet så får han nok akkurat det han ønsker seg i de aller fleste tilfeller, slik folk som ikke er redde for å såre følelser gjerne gjør. Endret 7. mai 2012 av Maruwan 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #17 Skrevet 7. mai 2012 Jo da, men han var i det minste ærlig da. Det dere jenter ofte oppfatter som "bra fyrer" er de som bearbeider dere i noen måneder for til slutt å få dere til sengs en og fem ganger. Han daten din var ihvertfall ærlig og kasta ikke bort tida di og såra nok heller ikke følelsene dine så veldig, ihvertfall ikke like mye som det en "bra fyr" kunne ha gjort. Jeg respekterer deiten din på en måte, selv om han nok kunne vært litt "hyggeligere" i måten å få frem hva han var ute etter. Og vet du hva? Sånn generelt i livet så får han nok akkurat det han ønsker seg i de aller fleste tilfeller, slik folk som ikke er redde for å såre følelser gjerne gjør. Jeg er enig med deg, men måten kunne vært annerledes, ja. Jeg har vært borti en som faket følelser i ukesvis, lot meg forelske meg i seg, og latet som han var forelsket i meg. Når han var lei meg, så dumpa han meg like godt. Og innrømte at det egentlig ikke hadde vært noe fra hans side hverken nå eller før. Det såret meg veldig mye mer enn den daten der. Jaja, han var bare ærlig, selv om han kunne sagt det rett ut, og vi hadde vært på bølgelengde sånn sett.
Edvarda Skrevet 7. mai 2012 #18 Skrevet 7. mai 2012 Jo da, men han var i det minste ærlig da. Det dere jenter ofte oppfatter som "bra fyrer" er de som bearbeider dere i noen måneder for til slutt å få dere til sengs en og fem ganger. Han daten din var ihvertfall ærlig og kasta ikke bort tida di og såra nok heller ikke følelsene dine så veldig, ihvertfall ikke like mye som det en "bra fyr" kunne ha gjort. Jeg respekterer deiten din på en måte, selv om han nok kunne vært litt "hyggeligere" i måten å få frem hva han var ute etter. Og vet du hva? Sånn generelt i livet så får han nok akkurat det han ønsker seg i de aller fleste tilfeller, slik folk som ikke er redde for å såre følelser gjerne gjør. Han hadde jo ikke tenkt å være det, da hadde han droppet middagen også. Hadde han vært en bra kar hadde han sagt "Nei, jeg tror ikke middag og dating og greier er noe særlig aktuelt..men hvis du har lyst til å kose litt er jeg all in". Han planla å lure henne, men regnet ikke med at det skulle være så krevende. Jeg respekterer ham ikke. 2
Gjest Maruwan Skrevet 7. mai 2012 #19 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Han hadde jo ikke tenkt å være det, da hadde han droppet middagen også. Hadde han vært en bra kar hadde han sagt "Nei, jeg tror ikke middag og dating og greier er noe særlig aktuelt..men hvis du har lyst til å kose litt er jeg all in". Han planla å lure henne, men regnet ikke med at det skulle være så krevende. Jeg respekterer ham ikke. Ok, så ikke "dønn ærlig" men ihvertfall "mer ærlig". En normal fyr ville holdt maskeraden oppe ihvertfall noen uker. Men han her gjorde ikke så mye som å gi henne en følelse av at "denne deiten gikk jo bra, kanskje vi blir kjærester snart". Og det må en jo nesten respektere. Hun slipper å vente på meldinger, sjekke facebook og så videre. Nesten gentleman-aktig på en litt fucked-up måte. Endret 7. mai 2012 av Maruwan 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #20 Skrevet 7. mai 2012 Blir kvinner så blind av kjekke menn? At han fikk deg til å tro at DU gjore noe galt fordi han ikke klarte å lure deg til sengs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå