Gå til innhold

Å lese tanker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt å forvente at kjæresten leser deres tanker, jenter? Jeg mener, hvordan unngå et monotont sexliv når man må leve etter en oppskrift (i senga) for å unngå å avtenne henne ved å prøve nye ting? Selvfølgelig er det jo avtennende for henne å fortelle meg hva hun ønsker (og når hun ønsker det) :nei:

Mitt sexliv er sånn med kjæresten min. Jeg føler jeg må balansere på ei tynn line hvor ingen feilsteg kan forekomme pga faren for å avtenne henne. Sexlivet fungerer altså nå, men jeg frykter det vil bli veeeldig kjedelig i lengden når man ikke kan prøve seg mye fram.

Det hjelper jo lite å kommunisere dette problemet til henne da tenningsmønster ikke er selvvalgt.(?)

For sikkerhetsskyld: jeg har ikke lært meg å lese tankene hennes enda.

Har dere like kort vei fra tenning til avtenning?

Forventer dere at gutten skal skjønne hva dere vil han skal gjøre med dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest itunes
Skrevet

hvordan visste du at det var avtennende å fortelle om egne behov?

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Er det normalt å forvente at kjæresten leser deres tanker, jenter?

Forventer dere at gutten skal skjønne hva dere vil han skal gjøre med dere?

Jeg sakset ut de to spørsmålene jenter åpenbart vil svare "ja" på.......... de mener det virkelig :hakeslepp:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

utrolig at noen kan tro den. den eneste jeg forventer skal lese tankene mine, er foreldrene mine. det klarer de stort sett. men typen? nei.

dump henne!

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

Tja, jeg er somregel ganske flink til å si hva jeg vil. Men noen ting burde man jo skjønne ut i fra hint? Gutter er generelt ganske dårlige på å ta hint, der bør dere øve dere:P Også er det noen ganger de gjør ting som jeg tenker "herregud, er det NOEN som liker dette og hvorfor tror de at jeg skal like det?"

Du får si til henne da vettu at du synes det er vanskelig å forstå hva hun liker og at du må ha litt "veiledning" :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...