Gå til innhold

Vis meg drømmebrudekjolen deres :)

Anbefalte innlegg

Gjest Vena Cava
Skrevet

Hei damer ;) jeg vil så gjerne se brudekjoler, er forlovet og er litt på leting. Føler det er på tide nå. Link til en side, legg til bilde whatever. Trenger litt inspirasjon! det trenger ikke være den du giftet deg i selv, men kanskje bare et bilde av den du drømmer om :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Benjamin Roberts har mange fine kjoler, og mine absolutt favoritter per dags dato er:

kjole 1 og kjole 2

:rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Drømmekjolen

Kjolen jeg skal bruke

Jeg likte absolutt best den kjolen du skal bruke! Hvis jeg velger å gå stroppeløs, så vil jeg gå for noe lignende, nydelig :)

Skrevet

Oi! Her må jeg følge med. Burde vært på jakt selv, så jeg har godt av litt inspirasjon ;)

Så langt er det flere nyyydelige kjoler her!

Skrevet

min drömmekjole :)

post-45217-0-94181900-1336419129_thumb.j

Skrevet (endret)

Min favoritt

iren%20(113).JPG

Endret av liv
Skrevet (endret)

Min drømmekjole, som jeg giftet meg i 18.02.12 :rodmer:

*poff*

Maggie Sottero, modell Victoiana!

Endret av Ninnin86
Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Nå har jeg verken mann eller gifteplaner da, det skal sies. Men jeg synes denne og lignende type brudekjoler er veldig fine. Ville hatt andre sko, og løst oppsatt, smårufsete (i mangel på bedre ord) hår. Jeg tror uansett ikke at jeg er en slør-person :)

Endret av Søgni
  • Liker 1
Skrevet
Min kjole som også må sies å være drømmekjolen min. Synd jeg ikke får brukt den igjen...
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine drømmekjoler som jeg kunne tenke meg å gifte meg i:

post-37809-0-52622800-1336484850_thumb.j

post-37809-0-84803800-1336484874_thumb.j

:rodmer:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg verken mann eller gifteplaner da, det skal sies. Men jeg synes denne og lignende type brudekjoler er veldig fine. Ville hatt andre sko, og løst oppsatt, smårufsete (i mangel på bedre ord) hår. Jeg tror uansett ikke at jeg er en slør-person :)

Denne sommerkjolen er ikke en brudekjole i mine øyne. Hver sin smak går jeg ut fra ;-)

• Liker 1
Skrevet

Denne sommerkjolen er ikke en brudekjole i mine øyne. Hver sin smak går jeg ut fra ;-)

Enig med deg, men nå er dette slike kjoler jeg går i til hverdags da :P Men nydelig var den uansett :D

Gjest Søgni
Skrevet

Hehe, post en du liker da, det er hele vitsen med tråden! :) Jeg liker litt enkle kjoler, og ser ikke for meg en veldig formell greie hvis jeg noensinne gifter meg. Når det er sagt, så er ikke den kjolen jeg posta "bare en typisk sommerkjole" i mine øyne, jeg mener at man fint kan gifte seg i den og se ut som en brud. Smak og behag, som du sier.

Her er en annen jeg synes er veldig fin, som kanskje møter kriteriet "brudekjole" for flere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...