Gå til innhold

Pocket square og sløyfe, hvor?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg skal kjøpe pocket square og en sløyfe som gave til min bror, men jeg har virkelig ikke peiling på hvor jeg kan få tak i dette, noen som har noen forslag? Hva må jeg forvente å betale hvis jeg ikke skal ha en dritt ferdigknutet sløyfe i polyester?

Ser for meg å bruke maks tusen kroner til sammen, men blir selvfølelig glad om det er billigere! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd dressmann?? de har sånne ting

AnonymBruker
Skrevet

har du prøvd dressmann?? de har sånne ting

Ja, men har ikke de bare sånne polyester sløyfer med dårlig kvalitet? Har heller ikke sett at de selger noen fine pocket squares der.

Skrevet

Ligg unna Dressmann for alt det er verdt. Hvor i landet befinner du deg? Lettere å hjelpe til dersom jeg vet nogenlunde hvilket område du kan handle i.

Skrevet

Herremagasinet i Storgata i Oslo. Vet ikke hva det koster for sånt nå, men de har i hvert fall sånne ting i god kvalitet.

AnonymBruker
Skrevet

Ligg unna Dressmann for alt det er verdt. Hvor i landet befinner du deg? Lettere å hjelpe til dersom jeg vet nogenlunde hvilket område du kan handle i.

Jeg befinner meg i Akershus/ Oslo området.

Skrevet

Da vil jeg anbefale deg å ta turen til Oslo og Karl Johan. På Ferner Jacobsen og Le'Escalier vil du finne begge deler, men før du kjøper PS så anbefaler jeg å ta en tur innom Follestad på Egertorvet. De har nemlig et veldig godt og friskt utvalg.

Aldri gå i den fellen at du kjøper matchende sløyfe og PS, men pass uansett på at tørklet har minst én fargetone som går igjen i sløyfen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...