Gå til innhold

Dårlig samvittighet, spist for mye usunt.. =(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg meg skikkelig dritt, kjøpte en pakke kjeks i sted og har spist opp nesten hele alene, jeg ser på den nesten tomme pakken og tenker "ånei, det var ikke bra for meg i det hele tatt, hvorfor gadd jeg"

Ikke smaker det godt lenger, ikke er det bra for huden min, og ikke bra for kroppen. Jeg er skuffa over at jeg greide å slenge i meg så mye på en gang :sukk:

Syte, syte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte også en pakke kjeks i stad, og jeg har spist opp hele alene :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går bakte jeg en hel pose muffins og spiste alle på en kveld... jeg tror jeg føler smerten din. :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en 6 pkn. med fyrstekake og jeg omtrent slukte på rappen. Tenker at når eksamen er over skal jeg begynne et nytt og sunnere liv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Spist er spist. Godta det, og velg det du mener er rett neste gang. Er ingen poeng å ha dårlig samvittighet, du bare drar de selv ned i stedet for å fokusere på hva du skal endre neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, gjett om jeg ikke skal, skjønner ikke hva som skjedde nå i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går klarte jeg å trykke i meg en 200g melkesjokolade + 2 pakker med mentos :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, i går spiste jeg tre sjokoladeboller og maaasse smågodt. Litt for mye :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogg i to timer så går du i null. feks en kvikklunsh tilsvarer 3km jogging. Kjeks er kansje litt værre enn kvikklunsj igjen...

Men det mest proaktive du kan gjøre er selvsagt å sutre om det på kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva. Spist er spist. Sånn er det med den saken.

MEN. NESTE GANG.

Tenk deg om.

DON'T GIVE UP WHAT YOU WANT THE MOST, FOR WHAT YOU WANT NOW!!!!!!!!!!

når du har lyst på godterier/kjeks --> finn frem bilder av flotte kvinner, slanke kropper, pen hud..

og tenk deg om en gang til, og fikk frem frukten.

Jeg spiste akkurat en boks med druer. Hehe.

Så får du ikke dårlig samvittighet, samtidig som du har blitt mett og fått i deg masse søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du har lyst på godterier/kjeks --> finn frem bilder av flotte kvinner, slanke kropper, pen hud..

og tenk deg om en gang til, og fikk frem frukten.

Det blir for dumt. Man kan heller øve på å spise litt, ikke å se på en VS-modell og ta seg et eple. Flaut, er det.

Du er vel sånn som elsker blogginnlegg med 'inspirasjonsbilder' av halvnakne jenter som poser på webcam med sixpack også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Vet du hva. Spist er spist. Sånn er det med den saken.

MEN. NESTE GANG.

Tenk deg om.

DON'T GIVE UP WHAT YOU WANT THE MOST, FOR WHAT YOU WANT NOW!!!!!!!!!!

når du har lyst på godterier/kjeks --> finn frem bilder av flotte kvinner, slanke kropper, pen hud..

og tenk deg om en gang til, og fikk frem frukten.

Enig med brukeren over, dette blir for "high school" med en "trener" som skriker over deg. Får assosiasjoner til slankekrigen... (er så lei alle disse motivasjonsbildene og quotes).

Finn motivasjon innenifra, da trenger du ikke se på alle disse damene med sixpack. Da klarer du det faktisk uten, alene, med kun deg selv å sammenligne med, uten å få dårlig samvittighet når du ser noen med mer perfekt kropp enn deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alille

Skal man først "fråtse" i kaker, kjeks og godteri så syns jeg man skal NYTE det! Å ha dårlig samvittighet etterpå er helt poengløst, det gjør jo bare fråtsinga enda mer meningsløs.

Tenk i stedet "åh, det var godt! Nå kan det gå lenge til neste gang jeg trenger å skeie ut litt!".

Dårlig samvittighet pga noe man har spist er hull i hodet i min verden - nyt maten, vi er heldige som har så mye av den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så enten eller at jeg blir gal, og jeg har vært der selv. Jeg forbød meg ting, og fikk superdårlig samvittighet hvis jeg skeia ut. Nå tillatter jeg meg hva det skulle være, og isteden for å sluke 200 gram sjokoloade holder det med 3 biter. Fordi jeg vet at jeg kan spise det igjen om jeg vil! Og da er det faktisk ganske lett å la være, man bare "utsetter" nytelsen frivillig. Etter at jeg slutter å telle kalorier og karbs, og begynt å spise akkurat det jeg vil, har jeg gått ned flere kilo. Noen dager har jeg lyst på knekkebrød og eple, andre dager pizza og sjokkis. Men mengdene er nå moderate, og jeg går ned i vekt. Hurra for normalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Nå føler jeg meg skikkelig dritt, kjøpte en pakke kjeks i sted og har spist opp nesten hele alene, jeg ser på den nesten tomme pakken og tenker "ånei, det var ikke bra for meg i det hele tatt, hvorfor gadd jeg"

Ikke smaker det godt lenger, ikke er det bra for huden min, og ikke bra for kroppen. Jeg er skuffa over at jeg greide å slenge i meg så mye på en gang :sukk:

Syte, syte..

Don't you worry :) En pakke kjeks er ikke så mye. Mange fråtser i seg mye mer dritt på en kveld enn det, kan jeg love deg. Bare start fresh i morgen. Løp litt ekstra i trapper så ordner det seg! Du blir ikke feit eller stygg i huden av en pakke kjeks :) Jeg lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...