Gå til innhold

Resept på p piller

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyttet til et nytt sted for noen måneder siden, og har ennå ikke byttet fastlege. Fastlegen min er en times kjøring hver vei, og nå viser det seg at resepten min på p piller har gått ut. Jeg trenger nye om en ukes tid å vil helst slippe å kjøre to timer for en resept. Rekker ikke bytte lege på så kort tid.

Kan en annen lege enn fastlegen min å på et annet legekontor skrive ut resept for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flyttet til et nytt sted for noen måneder siden, og har ennå ikke byttet fastlege. Fastlegen min er en times kjøring hver vei, og nå viser det seg at resepten min på p piller har gått ut. Jeg trenger nye om en ukes tid å vil helst slippe å kjøre to timer for en resept. Rekker ikke bytte lege på så kort tid.

Kan en annen lege enn fastlegen min å på et annet legekontor skrive ut resept for meg?

Ja det kan han/hun, ikke noe problem, bare ring en lege. Søk opp en på Gule Sider som har kontor der du er.

Skrevet

Du kan ringe legekontoret og be dem sende resepten til det apoteket du vil hente den på :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du er under 20, kan du gå på helsestasjon for ungdom.. Kan ringe bort på vanlig helsestasjon og høre om de kan gi deg ny resept også?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går på skole kan helsesøsteren(hvis det er en der da) skrive ut resept.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...