AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Har egentlig kjempe god sex med han og nyter det faktisk, tiltross for at jeg savner litt mer lidenskapelig dynamikk mens vi har sex. Jeg skulle ønske han turte å slippe seg mer løs, ta mer på meg, bevege seg mer, stønne litt, gjøre noe annet enn de samme stillingene i det samme tempoet - som jeg alltid vil elske, men gjerne med en dråpe variasjon. Jeg har faktisk tatt det opp med han. Han er inneforstått med det og jeg har vært forsiktig med å ikke trø på dette på en feil måte. Har prøvd å gjøre det spennende og positivt..lekent... Jeg prøver å slippe meg løs, men det ender ofte med at jeg tilslutt gir signaler som han aldri får med seg (enda jeg har sagt til han at når jeg gjør sånn og sånn så hinter jeg til at han skal....) men det blir aldri at han legger merke til det. Har spurt om han kan kysse meg mer på kropp, hals... jeg kysser han på bryskassen, armene, magen...halsen... Han går egentlig inn og ut i et kjempe høyt tempo; så er det over. Det virker egentlig ikke som at han vet hva han driver med. Da jeg møtte han var det jo han som var kjempe nysgjerrig. Prøve masse stillinger som jeg syntes var kjeeempe flaut og blablabla. Han kjøpte sexbøker.... Jeg føler at jeg virkelig har gjort mitt. Jeg kan ikke si det på en penere måte... det er allerede sagt på alle fine måter og dessuten synes jeg at det begnner å bli avtennende å sitte å snakke på den måten om det. Jeg skulle ønske han skjønte det litt fra starten.... jeg er jo ikke redd for å si det tydelig heller Hmmmm.... Hvordan kan jeg få denne fyren min til å slippe seg løs litt? Jeg kan ikke huske sist jeg var helt i skyene og kjempe tent på han pga ting han gjorde. Jeg får ikke engang særlig forspill
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Jeg kom på enda flere tanker... Jeg har utviklet meg veldig i senga (vi har vært sammen i fem år). Jeg lurer på om han stoppet et sted? Jeg har liksom lært meg å kjenne penisen hans og elsker den. Å ta på den, suge osv. Mens jeg må vise han hvor klitorisen min er støtt og stadig...også slikker han meg/fingrer meg fra SAMME STILLING hver eneste gang. Enda jeg har sagt til han på en leken måte at jeg har lyst at han skal gjøre ditt og datt. Det er ikke mangel på sexlyst og sådan.. det kan det ikke være siden han tar iniviativ utrolig mye og viser egentlig hele tiden at han vil ha meg. Stor sex lyst... Men bare kjappiser som er greia? ::(((((
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Du får binde han fast da, så han ikke kan gjøre det som "alltid ellers".
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 kanskje penetrasjon er det eneste han fantaserer om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå