Gå til innhold

Kjære Waco,


kaytee

Anbefalte innlegg

siden jeg er i det sentimentale (og snille) hjørnet i kveld vil jeg gjerne gi deg en stooor klem! Synes du har fått så mye pepper, noe er sikkert velbegrunnet, men i det store og hele er du et nytt og friskt innslag blant oss kjerringer her på KG.

Kanskje ikke det du helst vil høre, men likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

........fjernet av meg selv, jeg skriver så mye tull i fylla....1212[ Dette Innlegg er endret av: waco den 2002-05-26 11:56 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fin tråd, Kaytee icon_smile.gif

Synes også det er helt ok at Waco har kommet hit. For å være ærlig så synes jeg han er både morsom, engasjert -til tider svært reflektert. Og noe av det han sier er så dumt at det bare MÅ være en spøk -men det er helt ok det også. For da kan man jo le, og siden det er gøy å le så er det jo ikke noe galt i det!

Klem til Waco!!

(som på et eller annet tidspunkt ytret ønske om en egen fanklubb -nå er jeg vel ikke i utgangspunktet så veldig for slike fanklubber, men synes iallfall det er hyggelig å være litt hyggelig mot folk)

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og da sporet vi av igjen...

Bare for å gjøre en ting klinkende klart; jeg er ikke Waco og viceversa.

Har jeg lyst å gi Waco litt støtte og en klem kan jeg vel få gjøre det uten at andre skal komme med sine usakligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...