AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har nettopp møtt en ny mann, etter å ikke ha vært singel så lenge. Var i et forhold der han jeg var sammen med rett og slett ikke gav meg så mye. Det endte tilslutt fordi han følte det bare var "halvhjertet" fra hans side, men han tar fremdeles kontakt i ny og ne. Møtte en ny, som tok meg med storm på den måten at han er totalt omvendt fra eksen min. Han er kjempelett å snakke med, rett og slett utrolig like meg på mange viktige områder og fantastisk å forholde seg til. Gjennomtenkt, ærlig og voksen. Problemet er det at når vi første gang havnet til sengs fikk jeg sjokk fordi han er ganske dårlig utstyrt. På dette området er han desverre også helt motsatt av eksen, som er den største av alle jeg har vært sammen med. Å gå fra følelsen av å bli fylt opp til følelsen av å ikke kjenne noe så godt ble turn-off for meg. Har noen vært i samme situasjon? Hva burde jeg gjøre? Jeg liker ham utrolig godt på andre områder, men dette burde vel også fungere veldig bra og spesielt så tidlig som dette. 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 høres ut som om du er løs der nede. hør med kondomeriet 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 jeg har ikke vært i samme situasjon.men min bestevenninne har det. etter første sexen var hun meget skuffet.vi hadde en lang prat om det og hun bestemte seg for å gi han en sjans for ellers var han herlig. i dag har de et godt sexliv(vi er ganske åpne om disse ting så jeg vet vel mer enn jeg trenger ) både han og hun er fornøyd! og de er godt gift 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 høres ut som om du er løs der nede. hør med kondomeriet Nei, da misforstår du. Jeg kjenner ham, men det sier seg selv at det er forskjell på å kjenne noe "stort" og noe "lite". 9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 jeg har ikke vært i samme situasjon.men min bestevenninne har det. etter første sexen var hun meget skuffet.vi hadde en lang prat om det og hun bestemte seg for å gi han en sjans for ellers var han herlig. i dag har de et godt sexliv(vi er ganske åpne om disse ting så jeg vet vel mer enn jeg trenger ) både han og hun er fornøyd! og de er godt gift Det høres bra ut. Jeg liker ham jo så utrolig godt, men tror egentlig det verste her var at det er så annerledes fra det jeg har vært vant til så lenge. Huff, er egentlig ganske tåpelig at disse her overfladiske tingene faktisk også skal ha en betydning i en situasjon der alt annet er så bra.
Gjest Quake Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 https://www.kondomeriet.no/produkt/we-vibe3-med-fjernkontroll/27114819 eller penishylster er jo også en mulighet 1
Butterfly20 Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Vært borti følelsen selv, og jeg tror ikke jeg hadde holdt ut rett og slett.. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 hadde jeg vært deg ville jeg gitt han en sjans til! jeg har selv blitt skuffet når jeg kom nedi buksa på en kar å så str.men han er en av de beste jeg har hatt sex med fordeom:) 3
Gjest Bandit Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 For det første er uttrykket dårlig utstyrt, ufattelig negativt ladet, og viser vel godt holdningen din til dette. Holdningen kan du jobbe med om du gidder. Dersom du ikke er interessert i å jobbe med deg selv, så gir du slipp på ham, slik at han kan få seg ei som er fornøyd med den han er. Mye av dette ligger mentalt. Du er vant til større, og føler skuffelse over en som er godt mindre. Det visuelle er viktig for dere kvinner også. Så du må finne ut om du klarer å leve med dette. Om du setter helheten høyere enn pikk. Det kan være problematisk med størrelsesforskjell, men det behøver ikke være det. Mannen kan ikke gjøre noe med det han har fått utdelt, men det kan du. Knipeøvelser er effektive, og vil sørge for bedre sex for dere begge. I tillegg vil dere til en viss grad tilpasse hverandre etterhvert. Og med denne kunnskapen behøver ikke han få vite hva du synes, ettersom dette mest sannsynligvis vil gi selvtilliten hans en real knekk. Han er nok smertelig klar over egen størrelse, og han håper nok at du synes han er ok som han er. 18
Gjest ms_kwang Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Vagina tilpasser seg størrelsen over tid. Ikke når det er snakk om en penis på 4cm og like tynn som lillefingern min, daaaa kjenner du veldig lite uansett Been there done that, and never again *unnskyld gutter*
Gjest Katten. Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Ikke når det er snakk om en penis på 4cm og like tynn som lillefingern min, daaaa kjenner du veldig lite uansett Been there done that, and never again *unnskyld gutter* Nå gav ikke TS inntrykket av at den er så liten. 2
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Du er sannsynligvis ikke forelsket nok, da blir du nemlig også kåt nok og fornøyd nok. Begeistret? Betatt? Åpenbart men du får kjenne etter om han strengt tatt egentlig hører hjemme på vennestigen din og ikke partnerstigen din. Sånn innerst inne. Endret 7. mai 2012 av Gorgonzola 2
Gjest Janus Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 Gi det litt tid. Om du er vant med å bli jevnlig penetrert av en fittekløyver av en annen verden, så sier det seg selv at det kan bli en brå overgang kun ved å gå over til en som har gjennomsnittlig størrelse. Knipeøvelser er undervurdert og vil gjøre deg både trangere og gi deg sterkere (og lettere) orgasmer. 4
Gjest Purelove Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Du er sannsynligvis ikke forelsket nok, da blir du nemlig også kåt nok og fornøyd nok. Begeistret? Betatt? Åpenbart men du får kjenne etter om han strengt tatt egentlig hører hjemme på vennestigen din og ikke partnerstigen din. Sånn innerst inne. Det kan hende at TS er veldig forelska, det vet du ikke noe om? Det er jo derfor hun startet denne tråden, fordi hun er glad i han og trenger råd! kvinner liker velutstyrte menn fordi en stor penis gir følelsen av at man faktisk har sex. Sex er en viktig del av forholdet. Når en liten tynn penis ikke gir noe følelse, hvordan blir sex livet som er en viktig del av forholdet? Da blir sexen "kjedelig" for mange kvinner, fordi de ikke føler en dritt. Det er ikke alltid knipeøvelser hjelper også. Jeg liker sex, derfor liker jeg at mannen er velutstyrt. Han trenger ikke å være super stor, men AT JEG FØLER at jeg har noe inni meg! Det betyr ikke at jenta er automatisk bitch eller frekk eller slem når hun foretrekker en mann med stor penis, det er bare fordi hun vil FØLE AT HUN HAR SEX. 14
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #16 Skrevet 7. mai 2012 Det kan hende at TS er veldig forelska, det vet du ikke noe om? Det er jo derfor hun startet denne tråden, fordi hun er glad i han og trenger råd! kvinner liker velutstyrte menn fordi en stor penis gir følelsen av at man faktisk har sex. Sex er en viktig del av forholdet. Når en liten tynn penis ikke gir noe følelse, hvordan blir sex livet som er en viktig del av forholdet? Da blir sexen "kjedelig" for mange kvinner, fordi de ikke føler en dritt. Det er ikke alltid knipeøvelser hjelper også. Jeg liker sex, derfor liker jeg at mannen er velutstyrt. Han trenger ikke å være super stor, men AT JEG FØLER at jeg har noe inni meg! Det betyr ikke at jenta er automatisk bitch eller frekk eller slem når hun foretrekker en mann med stor penis, det er bare fordi hun vil FØLE AT HUN HAR SEX. Men kan ikke en mann med en gjenomsnittlige penis også føre til nok nytelse? Mange av disse diskusjonene går jo ut på at man enten er liten eller stor, de fleste ligger jo et sted mellom disse ytterpunktene.
Frua Skrevet 7. mai 2012 #17 Skrevet 7. mai 2012 Du er sannsynligvis ikke forelsket nok, da blir du nemlig også kåt nok og fornøyd nok. Begeistret? Betatt? Åpenbart men du får kjenne etter om han strengt tatt egentlig hører hjemme på vennestigen din og ikke partnerstigen din. Sånn innerst inne. Veldig enig i dette.
Gjest Purelove Skrevet 7. mai 2012 #18 Skrevet 7. mai 2012 Men kan ikke en mann med en gjenomsnittlige penis også føre til nok nytelse? Mange av disse diskusjonene går jo ut på at man enten er liten eller stor, de fleste ligger jo et sted mellom disse ytterpunktene. Her snakker jeg om menn med liten penis. Ikke de med gjennomsnittlig. Klart man kan føle noe med en gjenomsnittlig . 1
Papirbit Skrevet 7. mai 2012 #19 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Blir litt frustrert over jenter av og til ass. Du er ikke "forelsket nok"? Sant det, true loves sex er det eneste som gir nytelse. Man kan ha sex med en mann hater og likevel oppleve det som bra sex, sex er ikke bra kun når man "er forelsket nok" Kaller bullshit på dette argumentet ass. Er han for liten, så er han for liten. Spørs nå hvor "liten" han er. Er han virkelig så liten at han aldri kan gi deg nytelsen du trenger, ja,da blir det er problem. Mitt råd er: Besøk kondomeriet og se hva de kan hjelpe dere med. Er jo noen som har en kjempepenis,men ikke greier å holde seg i mer enn 4-5 minutter, så da er foreplay nesten alt. Edit 2: og hva er greie med å si at ho er for løs, når han åpenbart har liten penis? Dette er grunnen til at kvinner er dårlige venninner, de må bare konkurrere, være slemme og frekke Endret 7. mai 2012 av Mobillader 2
kjole100 Skrevet 7. mai 2012 #20 Skrevet 7. mai 2012 Jeg var sammen med en gutt jeg likte godt, som perfekt for meg og var gal etter meg. MEN, han var fryktelig liten.. Det er slutt nå, og det var en av grunnene til at jeg gjorde det slutt. Det høres kanskje veldig overfladisk ut, men jeg klarer ikke tenne på en liten og tynn penis. Så jeg skjønner hvordan du har det! Men på den andre siden, vi hadde et bra sexliv bortsett fra selve penetreningen. Så jeg burde kanskje ha holdt ut, men mistet veldig lysten på sex pga størrelsen.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå