Chloe- Skrevet 6. mai 2012 #1 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei! Jeg holder på å selge noen elektriske artikler på finn.no. Har vært i kontakt med en person som kunne være interessert i å kjøpe begge tingene. Den siste mailen hans lyder som følger: "Er tingene porta?" Hva betyr porta? Mener han porto? Er "porta" et slangord for tyvgods, iom at dette er elektriske småartikler? Funderte på om han kanskje mente å spørre "Er tingene borte?", men alle de andre mailene hittil har vært uten skrivefeil. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Del Skrevet 6. mai 2012 Se http://no.wikipedia.org/wiki/Portering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai 2012 Se http://no.wikipedia.org/wiki/Portering Det er snakk om en GPS og en CD-spiller til bil... Er det porta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Del Skrevet 7. mai 2012 Tror jeg hadde såurt på Dataforumet i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 7. mai 2012 #5 Del Skrevet 7. mai 2012 Kan du ikke bare spørre han hva han mener med porta? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 7. mai 2012 Tror jeg hadde såurt på Dataforumet i stedet. Når jeg opprettet emnet visste jeg jo ikke hva ordet betydde, derav språkforumet. Kanskje jeg lager ny tråd i dataforumet om det er dårlig respons her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #7 Del Skrevet 7. mai 2012 Jøss, hva er problemet med å bare sende kjøper en mail og spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 8. mai 2012 #8 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg har ikke lest så nøye, men kan det være tastefeil og vedkommende mente "Er det posta?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå