Chloe- Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Hei! Jeg holder på å selge noen elektriske artikler på finn.no. Har vært i kontakt med en person som kunne være interessert i å kjøpe begge tingene. Den siste mailen hans lyder som følger: "Er tingene porta?" Hva betyr porta? Mener han porto? Er "porta" et slangord for tyvgods, iom at dette er elektriske småartikler? Funderte på om han kanskje mente å spørre "Er tingene borte?", men alle de andre mailene hittil har vært uten skrivefeil. Takk!
Chloe- Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2012 Se http://no.wikipedia.org/wiki/Portering Det er snakk om en GPS og en CD-spiller til bil... Er det porta?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Tror jeg hadde såurt på Dataforumet i stedet.
pandabear Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Kan du ikke bare spørre han hva han mener med porta? 2
Chloe- Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2012 Tror jeg hadde såurt på Dataforumet i stedet. Når jeg opprettet emnet visste jeg jo ikke hva ordet betydde, derav språkforumet. Kanskje jeg lager ny tråd i dataforumet om det er dårlig respons her.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Jøss, hva er problemet med å bare sende kjøper en mail og spørre?
Topplue Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Jeg har ikke lest så nøye, men kan det være tastefeil og vedkommende mente "Er det posta?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå