Gå til innhold

Knullevenner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste jeg har diskutert dette med mener at et velfungerende knullevenn-forhold ikke eksisterer.

At en av partene alltid vil ønske noe mer/noe annerledes.

Jeg er uenig.

Har i flere år hatt et av/på seksuelt forhold med en eks.

Vi var kjærester som ungdommer, og fra vi gjorde det slutt som 17 åringer har vi i single perioder møttes og hatt sex. (Vi er nå 25)

Dette har fungert supert, og gjør det fremdeles.

Vi er venner, men omgåes ikke spesielt ofte utenom disse møtene, men om vi møtes er det helt uproblematisk.

Vi er begge åpne på hva vi vil og er ærlige med hverandre.

Fikk melding hos han for en stund siden om vi kunne møtes. Skrev da at nei, jeg har noe på gang med en annen fyr. Da skrev han bare "kos deg, ring meg hvis du blir ledig igjen ;) "

Samme andre veien, når han har hatt kjæreste har det vært helt greit for meg.

Da har jeg bare "glemt" han til neste gang han sendte melding.

Er ikke dette velfungerende for oss?

Snakket med dette med en venninne og hun mente bestemt at dette ikke kunne stemme.

Han var garantert ikke like fornøyd med ordningen som jeg er.

Men det tror jeg han er! :)

Hva mener dere?

Kan man ha en fuck buddy uten at det blir krøll tilslutt?

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan man.

Jeg har hatt det, gikk kjempefint.

Jeg har også dårlige erfaringer med det (med en helt annen mann), hvor vi var sammen, så gjorde han det slutt men vi fortsatte å ha sex for jeg elsket han fortsatt og ville ikke gi slipp og jeg var en idiot og veldig ung. Han på sin side så sitt snitt til å "få melk uten å kjøpe hele kua".

Det må også nevnes at jeg var veldig ung, og han en del eldre.

Det hele var bare forerdelig og veldig skittent og smertefullt. Av alt jeg har gjort her i livet (og mitt liv består nesten utelukkende dårlige valg) så er det sexforholdet med han det eneste jeg virkelig angrer på.

Gjest Chloè
Skrevet

Det er noe helt annet å være ff med en ex, enn med en "random" person. Exen kjenner du jo ut og inn, så lenge dere vet dere ikke har følelser for hverandre burde det gå greit. Jeg har selv vært det med min ex, han fikk følelser for meg igjen så det kan jo selvfølgelig skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...