grantre Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 I dag har jeg hatt en seksuelt fullverdig dag. Derfor tenkte jeg å dele det med dere. Det begynte med at jeg våknet i senga i dag tidlig. Min kjæreste sto opp og spradet naken rundt på soverommet. Hun begynte sensuelt å kle på seg truse og bh foran meg. Jeg tok da frem pikken og tok en runk mens jeg begjærte synet av henne. Midt på dagen tok jeg en dusj før vi skulle ut en tur. Da jeg kom ut av dusjen dyttet min kjære meg ned på sengen og ga meg en deilig spontan blowjob. Og til slutt i kveld så la vi oss ned på sofan sammen og koste. Det var ment i utgangspunktet som bare kosing, men vi startet kysse og ta på hverandre og til så sa hun at nå var hun meget kåt og ville ha meg inn i senga. Så fulgte deilig sex, knulling, fingring og leketøy. Topp dag. Vil understreke at dette ikke er en normal dag i vårt sexliv, vi har til vanlig våre utfordringer som alle andre. Men jeg håper selvsagt på mer av dette. 3
VolvoLinda Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Høres nå ut som en morsom avveksling, i alle fall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå