Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har pratet en stund med en mann jeg fant på Sukker, og vi har en veldig god tone. Virker som han begynner å bli svak for meg.

Tidligere idag når vi chatta så var han litt tullete, og jeg skrev "pass deg, eller så kiler jeg deg!"

Han svarte "da skjer det biologiske ting".

Dette overrasket meg. Jeg tolker svaret hans som at det skulle være opphissende, og jeg har aldri tenkt på kiling som opphissende. At han skriver rett ut at "da skjer det ting" gir meg inntrykk av at det kan være en ganske vanlig ting, å synes at kiling er opphissende.

Så hvor mange her er det som synes det er opphissende å bli kilt av noen man synes er attraktiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt forbannet, reist meg og gått og kommet tilbake en dag eller to senere.

• Liker 1
Gjest Quake
Skrevet

Kil meg og man risikere å få en knyttneve i trynet.

Jeg HATER det intenst, ikke noe tennende for min del.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg blir definitivt mannevond av kiling, absolutt ikke turn on.

Det er faktisk en av de viktigste reglene mine under bondage: Ikke kil meg! :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Kiling er og blir forferdelig.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han sikter til den nære kroppskontakten man får? Flørter, tar på hverandre, smiler og ler som kan lede til andre ting?

Eller at han rett og slett tenner på det. :)

Skrevet

Er det bare jeg som liker det da..? :jepp:

Skrevet

Jeg trodde det stod "Er killing turn-on?" :fnise:

Jeg er ikke kilen, så ingen gidder å kile meg. Det ser jo utrolig gøy ut!!

Skrevet

Kiling er bare turn off. Jeg missliker det sterkt!

• Liker 1
Skrevet

Kil meg og man risikere å få en knyttneve i trynet.

Jeg HATER det intenst, ikke noe tennende for min del.

Signerer denne :)

Gjest Skaret
Skrevet

Jeg synes kiling er fantastisk forspill! I meg skjer det helt klart biologiske ting da^^

Gjest Katten.
Skrevet

Lekeslossing er awesome. Kiling er ikke awesome.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at dere tenker på samme type kiling? Jeg har snakket med mange som kaller det å bli strøket forsiktig på kroppen å bli kilt. Og jeg vet også mange som blir kåt av å bli strøket på den måten :)

AnonymBruker
Skrevet

Kiling er en av de største "hemmelige" fetisjene. Maaaange som liker det :)

Skrevet

Lekeslossing er awesome. Kiling er ikke awesome.

:jepp:

Skrevet

snakker vi kose-kiling så er det noe av det mest deiligste som finnes :D men no særlig tent blir jeg ikke hvis det ikke går over til annen berøring etterhvert.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg HATER kiling.

Det er jo mange som liker det, enten som en koselig og opphissende liten form for lekeslåssing eller som en form for tortur under bondage/SM.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

liker det ikke så godt, men er litt morsomt forde..er jo noe en del bruker for å få kroppskontakt og tar det derfra :gjeiper: kan ikke si jeg blir tent av akkurat det, men kanskje kroppskontakten

• Liker 1
Gjest utoginn
Skrevet

Er han som meg, så leste han feil og mente du skrev klining. Jeg ble overrasket over hvor mange i tråden som syns klining er offpist, helt til jeg leste litt nøye.

Klin til ham neste gang. :sjenert:

Skrevet

Jeg er ikke kilen i det hele tatt, så for meg er det bare kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...