Gå til innhold

Forgiftet eller ikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HAR IKKE SPIST NOE ENDA

Jeg stekte akkurat poteter med olje.

Tingen er at folk har vært å pusset opp leiligheten min og oljeflaska har vært åpen. Jeg aner ikke hvor de satte den når de var her.

Er jeg paranoid eller burde jeg la være å spise potetene? Da jeg stekte dem kom det en ekkkel lukt. Den svir i øynene, men jeg vet ikke om jeg bare innbiller meg det. Det skummet opp i stekepanna også. Så skal jeg spise eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å smake en liten bit og se om du kjenner bismak?

Skrevet

Kan skummet vera oppvask middel restar?? Potet plar ikkje og skumma med olja.

AnonymBruker
Skrevet

Oi kanskje det :skravle: Men det kan like godt være noe annet? Skal jeg spise det? Egentlig tør jeg ikke å smake en gang. Potetene er fortsatt i stekepanna.

Gjest navnelapp
Skrevet

Du døyr nok ikkje av dette, nei. Men du høyrest litt hysterisk ut, så berre kast potetene og legg deg, du.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare så redd for at det har kommet biter av ting i oljen. Har fått nytt kjøkken, veggene har blitt pusset, malt og vet ikke hvor oljen har vært, men ser det er støv på utsiden av den. Den har ikke vært lukket heller. Redd det har kommet kjemikaler eller hva som helst i den. Var en forferdelig lukt rett etter at jeg hadde laget dette innlegget, så tror ikke jeg er hysterisk.

Nå kaster jeg potetene og legger meg. Natta

Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg er bare så redd for at det har kommet biter av ting i oljen. Har fått nytt kjøkken, veggene har blitt pusset, malt og vet ikke hvor oljen har vært, men ser det er støv på utsiden av den. Den har ikke vært lukket heller. Redd det har kommet kjemikaler eller hva som helst i den. Var en forferdelig lukt rett etter at jeg hadde laget dette innlegget, så tror ikke jeg er hysterisk.

Nå kaster jeg potetene og legger meg. Natta

Kjøp deg en ny flaske med olje du! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...