Gå til innhold

Flytende væske kommer ut av brystene mine


Gjest Chlorophyll

Anbefalte innlegg

Gjest Grønnblomst

Fikk det plutselig for meg at jeg skulle klemme på brystvortene av

en eller annen merkelig grunn. Har aldri hatt behov for å klemme

dem før, men da jeg gjorde det, kom det ut en tynn væske.

Først var den litt hvit. Kunne også være litt gul, men fremdeles

hvit. Ikke sånn som med kviser. Dette er noe annet. For det meste

er væsken blank. Men hva i all verden er dette? Jeg har aldri hatt

det sånn før. Dette har vart i mange uker nå. Det er ikke vondt, men

veldig rart.

Nei, jeg troller ikke, og nei, jeg er ikke gravid. Det kan jeg aldri

tro, men er dette normalt, og hva er det for noe? Noen som vet?

Bør jeg kontakte lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har også sånn. noen ganger er det grønt og brunt også. dro til mammografi og prata med lege som undersøkte og sa det var helt normalt selv for en kvinne i sølibat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quake

Fra KK

Hva skyldes at væske kommer ut av brystene?

Hvis du ikke er gravid vil det selvfølgelig ikke oppleves naturlig at det kommer væske ut av brystvortene. Men det er faktisk ikke så uvanlig, og det er sjelden det skyldes noe alvorlig.

- Væsken som kommer ut av brystvortene kan være tykk eller flytende og har ofte farger som gul, brun, hvit, grå eller rød. Årsaken kan være spontan eller komme av stimulans, en godartet svulst, infeksjoner eller bivirkninger av medikamenter, forteller Salasche.

I få tilfeller kan det være et tegn på hormonell ubalanse eller kreft. Da er imidlertid væsken ofte rød. Hvis det er tilfelle bør du kontakte lege.

http://www.kk.no/869370/dette-bor-du-vite-om-puppene-dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Tja. Jeg skal jo til legen neste fredag. Kan jo nevne det for ham siden jeg allikevel er der. Tror det har vart en måneds tid i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har hatt det i over to år. jeg klemmer på dem daglig. (fascinerende, noen ganger spruter det en tynn stråle). har vært medikamentfri i 5 måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Hehe. Det har jeg ikke opplevd før, men kommer det en sånn mengde, tror jeg nesten jeg må stå foran speilet og sprute litt på det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har faktisk akkurat vært hos legen. av andre grunner men tenkte jeg samtidig kunne spørre om dette.det var helt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Noen har det slik, men i og med at det er nyoppstått, bør du få kontrollert prolactin, som er et hormon som dannes i hjernen og stimulerer melkeproduksjonen. Dersom prolactinet er for høyt, kan det være aktuelt å ta MR av hodet for å se om det er noe som trykker i det området hvor dette hormonet dannes. Noen årsaker til melkesekresjon trenger behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Gjest Gjest

jeg lurte på, når jeg klemmer på bryste mitt kommer det vann\melk . er det normalt eller er det tegn på graviditet? Jeg fikk mensen den 07.07. men jeg har vært kvalm på 2uker ca. Og har av og til vondt litt i bryste spesielt når jeg klemmer på dem litt. Jeg har tatt graviditest men den viste seg negativ. Så jeg er litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...