Gå til innhold

Betatt av Breivik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke med h*n men det er forhåpentligvis ingen som vet hvem "kubrak" (meg på kg) er i virkeligheten. Og hvis en anonym bruker hadde nevnt navnet på mora mi til meg på den måten så hadde jeg blitt skremt. Saken er at du tilsynelatende tolket det han sa feil. Han sier ikke at det er greit at noen voldtar mora hans.

det er tydeligvis greit at en mann plaffer ned folk og at folk heller vil knulle drapsmannen enn å trøste et offer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HannaP

Seriøst, dere som er betatt av Brevik. Jeg skriver ikke dette for å slenge dritt, men det er kansje en god ide å søke hjelp? Snakke med en psykolog å se om dere kan finne grunnen til at dere er mer opphengt i å forsvare utseende til ABB enn det han faktisk har gjort? Det er da helt klart at det er noe som er galt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden har utseende hans med å gjøre for ugjerningen han har begått?

Man blir jo ikke automatisk stygg i det man gjør noe kriminelt.

Å søke hjelp for å være betatt av Breivik, er det dummeste jeg har hørt på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Hva i all verden har utseende hans med å gjøre for ugjerningen han har begått?

Man blir jo ikke automatisk stygg i det man gjør noe kriminelt.

Å søke hjelp for å være betatt av Breivik, er det dummeste jeg har hørt på lenge.

Jeg synes det er helt på sin plass å be dem om å søke hjelp. Hadde ikke ABB gjort det han har gjort, hadde de neppe brydd seg om ham i det hele tatt. Det er på grunn av ugjerningen disse forstyrrede skapningene kaster seg etter ham. Det, og det faktum at han er et tv-tryne. Blir man betatt av en mann som ham, så er det soleklart at man har visse issues man bør ta for seg. Dette er dog ikke helt uvanlig. Hyperdeilige Charles Manson og Ted Bundy fikk jo masser av tilbud om både det ene og det andre i tiden etter de var bak lås og slå. Mange forstyrrede sjeler som trekkes mot avskum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva i all verden har utseende hans med å gjøre for ugjerningen han har begått?

Man blir jo ikke automatisk stygg i det man gjør noe kriminelt.

Å søke hjelp for å være betatt av Breivik, er det dummeste jeg har hørt på lenge.

Når man er betatt av en massemorder er det etter min mening behov for hjelp. Når man drømmer om en mann som drepte barn, vell det er ikke noe ett friskt mennese gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva legger dere i ordet "betatt"?

Kan bare svare for meg selv, men når jeg er betatt av noen så er det rett og slett bare "eyecandy", blir litt opphengt i utseendet til den det gjelder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...