AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg har nok 1,5kg med lakserester etter jeg bakte en hel laks. Tenkte å lage fiskegrateng ihvertfall, men er det noen med ideer om andre ting jeg kan lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Del Skrevet 6. mai 2012 http://www.melk.no/oppskrifter/hovedretter/fisk-og-skalldyr/fransk-lakseform/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 6. mai 2012 #3 Del Skrevet 6. mai 2012 salmon rillette er kjempegodt og lakserester er jo perfekt til den slags bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 6. mai 2012 #4 Del Skrevet 6. mai 2012 Lag massevis av sånne og frys ned. (Da dropper du selvfølgelig trinn 1, bortsett fra den aller siste setningen.) Eller rør forsiktig sammen med majones, masse hakket gressløk og kanskje litt hakket selleristang, og bruk som pålegg, f.eks. sammen med ruccola og skivet agurk. Server kald laks til middag sammen med pepperrotkrem (rømme eller crème fraîche smakt til med revet pepperrot, salt, pepper og sitron), koke nypoteter eller amandinepoteter, og salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå