Gå til innhold

Hvor kan jeg feire 18-årsdag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt å feire 18-årsdagen min snart, men jeg aner ikke hvor jeg skal ha den. Vi har ikke plass hjemme og jeg ønsker heller ikke å ha det her. Alle lokalene som er i bygda er enten for dyre/leies ikke ut til ungdom for festing/er under oppussing. Er ikke store plassen så det er litt lite å velge i. Ettersom jeg skall feire den på sommeren lurte jeg litt på å ha den på ei strand. Men er dette lovlig? Er jo selvfølgelig en vanlig fest med drikking. Vi blir forøvrig ca. 20-30 stk. Har dere noen andre forslag til hvor jeg kan ha det? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke lov å ha det på offentlig grunn når det innebærer alkohol. Drikking på offentlig sted straffes med bøter. Selvfølgelig går det ann å prøve seg. Velg da et sted et stykke fra folk.

AnonymBruker
Skrevet

Søren! Jeg tror ikke jeg tør å ha det på en strand da :P

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av vennene dine plass hjemme hos seg, kan du vel spørre om å ha det hos dem?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi blir for mange. Dessuten er det ingen som har lyst. Noe jeg forstår veldig godt!

Skrevet

Det er ulovlig å drikke offentlig, men med mindre dere er 60 stykker med høy musikk som drikker seg sørpe dritings, så pleier det å gå greit. Her har vi ofte samlinger på strendene om sommerkveldene/nettene, men det er ikke mye bråk og vi er ikke en milliard folk heller.

AnonymBruker
Skrevet

Enten får du invitere noen gode venner hjem til deg, en haug venner til leid lokale eller så får du rett og slett la være.

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at det er vanskelig å finne lokalet her jeg bor. Men jeg har egentlig funnet et nå, så trenger ikke lengre hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...