Gå til innhold

Jeg savner deg Sølvpila!


kaytee

Anbefalte innlegg

Jeg har vært borte fra forumet pga laaang reise, når jeg kommer tilbake var det kommet nytt forum og min kjære Sølvpila har jeg ikke sett siden! Jeg vet ikke om du har "annonsert" noen avgang eller om noe spesielt har skjedd, jeg bare håper og tror at du kanskje er her og sjekker läget innimellom.

Sølvpila; jeg savner deg og dine alltid gode og reflekterte innlegg, tanker og meninger.

Vet du har det travelt i god jobb, kanskje du også er blitt gravid eller til og med mor for alt jeg vet. Uansett håper jeg du har det bra!

beste hilsner kaytee (mellom-navn-initialer)på gamle forum kjent som nina (noen rappet nicket mitt!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har sett Sølvpila her i det nye forumet, men ikke så ofte.

Tror ikke hun er helt borte icon_wink.gif

Jeg savner henne også icon_smile.gif

I det gamle forumet var jeg Misha.

Velkommen tilbake!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Misha-Hege!

Hyggelig å se deg igjen, visste ikke at du har skiftet navn. Mange som har skiftet har jeg inntrykk av, synes også forumet har forandret seg mye. Men det skal det jo også da!

Får håpe Sølvpila sender en hilsen til oss hvis hun ser dette

*klemmer Hege og Pila*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! icon_smile.gif

Jeg var fryktelig opptatt med reising og jobb da det nye forumet ble opprettet, og så kom jeg aldri ordentlig "inn i det" igjen før jeg fikk et annet stort prosjekt som har tatt mye tid.... icon_wink.gif (Ja, jeg har nettopp blitt mamma!)

Jeg er inne og titter en gang i mellom, men det blir for sjelden til at jeg orker å bidra. Jeg ble nok litt mettet på et tidspunkt også. Kanskje jeg skal skjerpe meg?

Jeg ser at alt er ved det gamle, med Misha, Væren og alle andre, Engler som driver på, Milla i god gammel driv, og innimellom små bråkmakere som skaper røre (og ingen som klarer å overse innleggene deres.... icon_smile.gif).

Kos til alle sammen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med den lille, Sølvpila!

Nå må du passe på og kose deg masse og nyte hver time, babytiden går jo så fort.

Forstår godt du ble mettet av forumet på et tidspunkt, jeg har heller ikke orket å engasjere meg eller bruke så mye tid som på det "gamle". Er nok sunt med at avbrekk...

og ja; alt er ved det samme gamle!

klem til deg icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Gratulerer så mye med lille babyen icon_smile.gif

håper at dere har det godt mor og barn icon_smile.gif

er det en gutt eller jente?

hvor gammel er babyen nå?`hehe snakk om å være nysgjerrig icon_wink.gif

kos dere alle 3, og nyt tiden, tida går så forferdelig fort!

kos og klem fra (azi) *Perser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sølvpila!

Gratulerer som mamma, og håper alt står bra til med barnet!

Det var hyggelig å høre fra deg igjen!

hilsen og klem

fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har du blitt mamma? Gratulerer, Sølvpila icon_smile.gif Og masse gode ønsker.

Jo, avbrekk er nok sunt. Uansett hva det gjelder. Du virker nå ellers så tålmodig og sindig (ihvertfall når du uttrykker deg skriftlig). Skal vi se...skal gi deg to år med lillenurket, så skal vi se om tålmodigheten blir rystet ved grunnvollene icon_wink.gif

Kos deg og nyt tilværelsen, om den er aldri så omveltende.

Beste ønsker fra Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så søren og dæker'n ta!!!

Er du tilbake Kristian71?? Vi (og det ganske mange, altså) har etterlyst og etterlyst. Og var helt sikre på at du hadde lagt KG død. Eller blitt forlovet eller no'sånt. Eller fått bug i PC'en din. Eller knekt et par fingre slik at du ikke kunne skrive. Eller flyttet til Egypt.

Koselig å se nick'et ditt igjen icon_smile.gif

Maiken icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...