Gå til innhold

Metropol....


elle

Anbefalte innlegg

Leste på nettavisen at det er slutt for metropol...

Er så lei meg.

Nå kan jeg ikke se mad tv lengre.

Er det noen andre som kommer til å savne metropol????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAA!!! Savner allerede... MadTV er en vinner - hver dag! Og som jeg koste meg under OL og Metropol sendte maratonMadTV hele dagen og kvelden...

Men ikke bare MadTV - også storbyTV generelt kommer jeg til å savne. Golden og Antonsen er superhelter... Vi trenger Metropol!

_________________

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-02-27 18:04 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA????!!!!

Ikke mer Metropol!

Det har jeg ikke fått med meg gitt!

Kjempesynd! Dermed forsvant David Letterman og Mad Tv!:-(12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Vil nok savne Metropol jeg og, eneste kanalen jeg kan sitte og se på en hel kveld uten at det kommer noen dølle og uinteressante programmer. Hvor skal jeg nå få se madTV, Graham Norton og David Letterman?

Lily

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skikkelig kjipt at Metropol har gått konkurs ja! Kommer til å savne Jackass,Mad tv, Frem fra trengselen,og sist men ikke minst En lun Aften med Golden og Antonsen icon_frown.gif

Kan ikke røkke eller noe sånt slenge inn noen mill. så det kan starte igjen da?? Det synes jeg alle vi Metropol tilhengere fortjener icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er en grunn til at kanalen går konkurs folkens, og det er at program innholdet er for dårlig.

Hadde det vært så bra som dere sier ville den ha overlevd, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu vel... så enkelt er det ikke.

Husk at en liten kanal som kun har dekning i Oslo faktisk må stå på ganske kraftig for å overleve:

-Det er mye vanskeligere å skaffe sponsorer/reklamepenger ettersom de har færre seere!!!!!!!!

-De har færre midler til å drive utstrakt markedsføring

-De er under stadig press fra de større aktørene

o.s.v.

....så det er ikke programinnholdet alene som avgjør om en slik kanal skal få overleve 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm!

Her ser vi det altså igjen.... De som har positive kommentarer til det opprinnelige innlegget er innlogget, mens den som kommer med sure oppstøt er anonym. Ja, ja, ikke så lett å stå for det man mener kanskje? Blir litt irritert jeg.

-Mummitrollet- 1212[ Dette Innlegg er endret av: Mummitrollet den 2002-02-28 17:22 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er reklameinntekter som avgjør om en kanal holder seg gående, anonym, ikke nødvendigvis kvaliteten.

(noen ganger henger det sammen ved at mange ser på gode kanaler etc. men...)

Med et seertall på 10.000 (som er MYE for en lokalTV som Metropol) er det klart det er vanskelig å få til å gå rundt.

Men at det var en bra TV-kanal er mange enige om. Det ble faktisk sagt at de har laget for godt tv for en såpass smal seermengde. Men det er håp i hengende snøre, folkens...

_________________

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-02-28 21:09 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å neiii.... grine.gif

Nå som jeg akkurat har fått inn Metropol jeg også... grine.gif

_________________

@lfa vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-03-01 20:59 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

mulig jeg ikke er helt på nett men hva er / Metropol egentlig (lever for tiden uten tv i dagligstuen bare i tv-stuen men tørr ikke gå dit av frykt for at hybelkaninene skal bite meg i tåa....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metropol har vært en kanal i Oslo, storbykanalen som de kalte seg, som har vist endel herlige amerikanske talkshow, Mad TV, har hatt lokale helter som Golden og Antonsen (siste så muligens på Nissene på låven), det var direktesendte show fra et utested i Oslo, med lokalnytt og aktuelle saker... I det hele tatt alt et urbant og ungt tv-publikum ville ha... men som sagt, vi var nok for få, det var et smalt tilbud...

Tusenfryd er litt urven i dag av mangel på MadTv til fredagspizzaen... godt det var maratonsending i helgen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser fingrer for at noen andre Tvkanaler kjøper rettighetene til å sende MADTV. Savner den gjengen der icon_frown.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på sørgekoret her grine.gif

Jeg vil savne både icon_mad.gif TV, Letterman, Jackass, 3rd Rock m.m.

Sukk.. ingen som kjenner noen mill eller noen som vil kjøpe reklameplass? Bør vi starte innsmaling? Hvem har kollektbøssa?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge gårsdagens (tror jeg) dagblad er det faktisk en mulighet for at metropol gjenoppstår. så nå er det bare å holde fingrene krysset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...