Gå til innhold

Musikk og dans etter middagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi blir ca 30 pers i vårt bryllup som skal feires på et femstjerners hotell i en Europeisk hovedstad, og nå lurer jeg på om vi skal spandere på oss 9000 kr ekstra for å ha musikk til dans etter middagen.

Ingen av oss (eller familien) er spesielt danseglade, men på en måte er jo brudevalsen etc en del av tradsjonen da.

Dagen ser ut som følger:

Vielse kl 14.00

Reception kl 14.45 - 15.45 på samme sted

Middag på hotellet kl 18.00 (evt kl 19.00 hvis vi skal ha en liten samlet sightseeing med champagne etc).

På en måte synes jeg det blir litt rart uten dans etter middagen, men samtidig er det noe som vi overhode ikke har noe stort behov for. Opplegget med at familie og venner er med oss er uansett fullpakket nok den helgen som det er, så spørsmålet er også hvor stort "behovet" er for dans til langt på natt. 30 pers er jo ikke allverdens av gjester heller, så det blir smått med dansing sånn generelt selvom vi har musikk.

Synspunkter eller forslag?

Jeg vet at det er "vår dag" og alt det der :-), men jeg selv stusser litt på om vi skal ha det eller ikke. Om det blir litt "tomt" uten.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger dere bruke 9000 kr på musikk? Alt dere trenger er et ok anlegg med mulighet for å koble til f.eks ipod eller mp3spiller. Dette trnger ikke koste noe (om noen av familien f.eks har anlegg dere kan frakte til lokale) Mange lokaler har jo anlegg også.

Dere kan jo bare ha musikk klart, også se ann om det er stemning for å ta en svingom? :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger dere bruke 9000 kr på musikk? Alt dere trenger er et ok anlegg med mulighet for å koble til f.eks ipod eller mp3spiller. Dette trnger ikke koste noe (om noen av familien f.eks har anlegg dere kan frakte til lokale) Mange lokaler har jo anlegg også.

Dere kan jo bare ha musikk klart, også se ann om det er stemning for å ta en svingom? :-)

Tror ikke det er noen som gidder å dra med seg anlegget på flyet og greier dessverre :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hotellet har sikkert en eller annen form for musikkanlegg, men jeg tenkte egentlig på litt live musikk, men musikere. Hvis vi skal ha musikk må man jo uansett rydde og gjøre om bordene og gjøre klar for evt dans. En annen ting er også at det rommet vi har nå har vegg til vegg tepper og egner seg ikke så godt til dans, så da må vi evt bytte til et større og litt mer upersonlig rom.

Valgets kvaler :-)

Hilsen TS

Skrevet

Kan dere ikke bare gjøre det beste ut av det da? Ikke noe poeng å bruke penger på band om dere ikke liker å danse, men hør med hotellet om de har en løsning for musikk. Og så har dere dans i det rommet dere har valgt. Teppe eller ei :-)

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke bare gjøre det beste ut av det da? Ikke noe poeng å bruke penger på band om dere ikke liker å danse, men hør med hotellet om de har en løsning for musikk. Og så har dere dans i det rommet dere har valgt. Teppe eller ei :-)

Joda selvfølgelig. Men nå var det jo ikke snakk om å måtte gjøre "det beste ut av det-situasjon" :-). Det er ingenting ille i det hele tatt, bare spørsmål om det blir litt tomt uten musikk og dans, eller om man skal gå for "full pakke".

Hilsen TS

Skrevet

Ok, da Misforstod jeg. Jeg syns det blir veldig tomt uten musikk og dans..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...