AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 hadde sex med en i natt, og la nå merke til at kondomen er igjen inni meg.... jeg prøver å dra den ut, men det går ikke.. vondt gjør det og! prøver å "utvide" fitta mi men det går heller ikke... faen. jeg MÅ jo dra til legen, men det er jo søndag!!!! kan jeg dra på legevakta og få fiksa dette nå? jeg må nok ha angrepille også. kan jeg få det på legevakta? faen. har ikke lyst til å gå rundt sånn her i hele dag :S
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Er det mulig? Hva sitter den fast i, det er jo gummi...
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Sett deg på huk i dusjen og slapp av, prøv å få den ut. Den sitter sikkert ikke fast, men er kansje litt fastklemt under livmortappen?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 stakk på legevakta. de fiksa det hehe skikkelig flaut problem men. jaja
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 prøv å press litt slik som når du er på do...
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #10 Skrevet 6. mai 2012 Kan du forklare hva den satt fast i? Klarer liksom ikke helt å skjønne... Legevakta har visst ekstremt mange sånne "sexskader". Leste en artikkel om hvor mye rart menn setter fast i rumpa bl.a. De er vant til det!
Gjest Nuppdupp Skrevet 6. mai 2012 #11 Skrevet 6. mai 2012 Kan du bli mer white trash? Hva skal det bety? er det sånn ungdommen snakker til hverandre nå for tiden? Ja, til alt ts, men du har sikkert vært der allerede. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #12 Skrevet 6. mai 2012 jeg prøvde å dra den ut, men det gjorde bare vondt. vet ikke om den satt fast i noe, men den ville bare ikke ut. jeg la ikke merke til det før noen timer etter jeg hadde hatt sex da, så jeg hadde jo blitt "trang" igjen.
Gjest "gjest" Skrevet 6. mai 2012 #13 Skrevet 6. mai 2012 jeg prøvde å dra den ut, men det gjorde bare vondt. vet ikke om den satt fast i noe, men den ville bare ikke ut. jeg la ikke merke til det før noen timer etter jeg hadde hatt sex da, så jeg hadde jo blitt "trang" igjen. Sett deg på huk. med benene adskilt. Slapp av. Deretter røsk tak i kondomet. Da skal det gå bra, hvis ikke, så kom deg til legen.
Fanta Exotic Skrevet 6. mai 2012 #14 Skrevet 6. mai 2012 Hvorfor er det White Trash å ha sex med kondom? Kan jo godt hende TS har fast sexpartner, og sex mellom to mennesker som er glad i hverandre er helt vanlig. Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være et flaut problem heller.. Alle har sex. 2
Pialill Skrevet 6. mai 2012 #15 Skrevet 6. mai 2012 Bra du kom deg til legen Sa ikke legen noe om hva den hadde satt seg fast i eller noe? Regner med at de ikke dro den ut og sendte deg hjem uten å si noe ble litt nysgjerrig her!
Lykkelitenen Skrevet 7. mai 2012 #16 Skrevet 7. mai 2012 Du la nå merke til det skriver du... Merket dere ikke det mens dere holdt på? Uansett, ordnet det seg?
Delusion Skrevet 7. mai 2012 #17 Skrevet 7. mai 2012 Wæ, det har skjedd meg også en gang, merkelig opplevelse! Men vi merka det underveis, og det var ikke noe problemer med å få tatt den ut igjen, da jeg ikke var blitt helt tørr (så tørr som du blir, vel og merke, uten å være kåt) enda - selv om den var blitt "kjørt" helt inn. Nå var vi fulle, og tror at kombinasjonen av at jeg ikke var så våt som jeg burde, og han ble småslapp litt av og på, var grunnen. Kan absolutt se for meg at gummi uten fuktighet kan være ubehagelig å få dratt ut derifra Flott det ordnet seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå