Gå til innhold

Slåsskamp utenfor huset mitt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et par timer siden var det en ganske heftig slåsskamp rett utenfor vinduet mitt. Det var tre stykker involvert som gikk kraftig løs på hverandre og hylte og skrek.

Det jeg lurer på er om jeg burde ringt politiet da det skjedde? Ville dere gjort det? Nå tenker jeg at jeg selvfølgelig burde gjort det. Samtidig vet jeg ikke om det hadde vært noen vits i å ringe politiet da de sikkert ikke hadde rukket å komme før slåsskampen var "over" uansett. På den andre siden ville jeg følt meg skyldig hvis det hadde endt dårlig og jeg ikke hadde "gjort" noe. Hva tenker dere?

Det er lett å si at man ville ringt politiet men jeg følte meg så midt oppi det at jeg ikke helt klarte å gjøre noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok ringt politiet ja, så slipper man i det minste å ha noe på samvittigheten, selv om politiet ikke har kapasitet til å komme.

Skrevet

Jeg synes man alltid bør ringe politiet, hvis man mener at det kan gå ut over liv og helse. Så får det være politiets ansvar og bedømme hva de gjør med henvendelsen fra deg, for det er deres ansvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...