AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Hva ville du tenkt om du så ei tynn jente som også er ganske pen sammen med en gutt som ser yngre ut, er tjukk og i tillegg nerdete? Ville du syntes det så søtt ut, eller rart?
Gjest _La Femme Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Jeg ville ikke tenkt ett sekund over det, nei. Og nå som du tvinger meg til å tenke over det, ser jeg fortsatt ikke noe rart ved det. 13
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Jeg ville ikke tenkt noe spesielt og synes spørsmålet ditt er rart. 10
AryaUnderfoot Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Hadde ikke brydd meg. Tenker ikke over folk som jeg bare ser på gata med mindre det ef "wow! Han/hun var heit". 3
OhSerendipity Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 La meg si det slik : Jeg bruker flere timer av døgnet på å filosofere over meningsløse ting som for meg er interessante, og jeg får ofte ikke sove om natta fordi hjernen min produserer så mange tanker som må luftes før jeg kan anse meg som "ferdig" for dagen. Av og til (...) glemmer jeg å gå av bussen fordi jeg er så opptatt med å tenke. Hjernen min er en slags (livs)forsikring mot kjedsomhet, og den har en mening om det meste, men jeg har derimot aldri giddet å kaste bort noe tankekraft på å danne meg formeninger om hvordan et fremmed par ser ut. Det er fullstendig uinteressant. 13
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Hva ville du tenkt om du så ei tynn jente som også er ganske pen sammen med en gutt som ser yngre ut, er tjukk og i tillegg nerdete? Ville du syntes det så søtt ut, eller rart? Hva jeg ville tenkt... Jeg ville tenkt en av disse; "Kan ikke være lett for han å ha så bra dame. Føler sikkert et press om å være ekstra god mot henne for å ikke miste henne" "Han må være utrolig snill eller være fantastisk i sengen" "Han er sikkert rik" 1
Tidus Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Jeg tror nok det kan være kjærlighet, men de første tankene jeg ville fått: Han: Rik/kjent/var hot når de ble sammen Hun: Gold digger/holder ut
Ryvre Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Hvorfor må man fokusere så mye på at den ene er tynn og den andre er tykk? Hvorfor kan man ikke bare tenke at det er flott at to mennesker har funnet kjærligheten? Uavhengig av størrelse, hudfarge osv osv 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Det er iallefall mye bedre enn en skallet mann med bart og en dame med ridebukselår og små pupper 2
Gjest snoopy_93 Skrevet 6. mai 2012 #10 Skrevet 6. mai 2012 Hadde ikke tenkt noe over det. Jeg er i et slikt forhold hvor jeg er den tynne og han er den "store". Jeg tenker aldri noe over at han er "stor" og jeg er "liten/tynn", det eneste jeg tenker er at jeg elsker den gutten og at jeg er veldig glad for å ha han i livet mitt.
lashara Skrevet 6. mai 2012 #11 Skrevet 6. mai 2012 jeg hadde tenkt: "hva skal jeg ha til middag idag" nok en hjernedød tråd?ere da helt klart at d er noe du vil frem til, men hva driter jeg i. adios. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #12 Skrevet 6. mai 2012 Folk sier de aldri ville tenkt over det, men da jeg var sammen med eksen min fikk jeg det påpekt at "hvordan er du sammen med han? Du som er så pen og han som er så... mindre pen!" Og innimellom blikk når vi gikk hånd i hånd.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #13 Skrevet 6. mai 2012 Jeg er sammen med en som er ett år yngre enn meg og en del mer lubben enn meg... Og vi er ganske unge enda, så forskjellen synes (sisteåret på us og vgs liksom.) Jeg får ofte høre at jeg kunne fått bedre, og det plager meg. Jeg er sammen med han fordi at jeg elsker han, og han er min klippe i livet. Moren min er vel den største fienden min da.. Det er hun som alltid sier "hvorfor prøver du i det hele tatt å se bra ut når kjæresten din er en tjukk, yngre fyr?" Men hadde jeg sett et sånt par hadde jeg nok tenkt at de er søte sammen, og at den jenta endelig har innsett at de som er nerdy/tjukke er faktisk like bra som "kjekke" gutter med six-pack. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #14 Skrevet 6. mai 2012 så overfladisk er jeg ikke at jeg ser mer på utseende enn på personligheten
Lilliani Skrevet 6. mai 2012 #17 Skrevet 6. mai 2012 Så lenge de er lykkelige sammen og forelsket hadde jeg ikke tenkt noe over det. Utseende har jo ikke noe å si!
Gjest Grønnblomst Skrevet 6. mai 2012 #19 Skrevet 6. mai 2012 Hva jeg ville tenkt... Jeg ville tenkt en av disse; "Kan ikke være lett for han å ha så bra dame. Føler sikkert et press om å være ekstra god mot henne for å ikke miste henne" "Han må være utrolig snill eller være fantastisk i sengen" "Han er sikkert rik" Jeg har faktisk sett dette en gang. En meget overvektig mann, sammen med ei trent, og over gjennomsnittet pen dame. Han var ikke akkurat noen skjønnhet, men han hadde veldig mange fine sider. Rik var han ikke, men omsorgsfull og sjarmerende var han. Virket rett og slett som en skikkelig kjernekar. Syntes ikke dette var noe rart i det hele tatt. Hvordan et par ser ut, er det ingen andre som har noe med. Det er hva de to som har valgt hverandre føler som er viktig. Synes folk er vanvittig trangsynte noen ganger, som ikke forstår at det finnes andre som ser verdier på en annen måte enn man selv gjør.
Rockemusen Skrevet 6. mai 2012 #20 Skrevet 6. mai 2012 Mest sannsynlig så hadde jeg ikke brydd meg. Hadde vært verre om det hadde vært en gammel mann ( vi snakker 70 åra) og ei 20 år gammel jente som satt på en benk og smaska..oO Størrelsen, hudfargen, seksualiteten osv har ikke noe å si Men når det kommer til ekstreme aldersforskjeller kan det hende jeg har mine tanker som surrer rundt x) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå