Charlie Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 bestevennen min (gutt) har kjæreste og de har vært sammen i ca 2 år, men i det siste har de slått opp blitt sammen og kranglet litt osv. En dag sa kjæresten hans at hun hatet meg fordi jeg var bestevennen hans. jeg er mye mer med han enn det henne er fordi hun bor et annet sted, men jeg bor på samme sted som han. i dag så spurte jeg om hvordan det gikk med han og kjæreste og han sa:" jeg skal slå opp med henne for jeg liker noen andre".vi og noen flere venner tullet sammen på fotball banen og rett før han skulle gå inn skulle han si hvem han likte og da sa han mitt navn! jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg liker han, men det var noen som likte meg nettopp som var veldig god venn med bestevennen min og jeg aviste han. så da kommer sikkert han til å hate bestevennen min og x-en til bestevennen min hate meg om vi blir sammen. og jeg vet heller ikke om hvordan vennskape blir om vi blir sammen, så hva skal jeg gjøre?:0
PelleP Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 (endret) Liker du han? Om svaret er ja, da kjører du på! Er de gode venner så forstår de det nok med tiden som hjelp. Endret 6. mai 2012 av PelleP
Gjest Spils Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Skjønte ikke helt det siste du skrev der, men sier som de andre: Om du liker han, og han liker deg, kjør på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå