Gjest Skaret Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Har akkurat begynt på fontex og lurte på om noen andre har lagt merke til hallusinasjoner som bivirkning.. Eller er det bare jeg som begynner å bli gal?^^
Gjest Skaret Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Jeg mener en ut av kroppen-opplevelse. Jeg svevde over emg selv i tillegg til at jeg møtte et gjenferd... Men det er jo i bunn og grunn bare hallusinasjoner..
Heart Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Jeg Googlet etter "ssri side effects hallucinations", og jovisst, det er visst ikke noe ukjent fenomen at man kan se og høre syner hvis man går på SSRI-antidepressiva. Du bør nok kontakte legen, slik at han/hun kan vurdere om du bør bytte til en annen medisin.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Hei. Jeg har ikke gått på fontex, men en gang i tiden har jeg brukt to andre, ulike medikamenter (mot psykiske lidelser) som jeg begynte å hallusinere av, så det er mulig. Ta kontakt med legen på mandag, og spør om de har andre altternativer. Det er grusomt å hallusinere! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå