AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Hver måned er det samme ulla. Jeg er normal i 2 uker, så begynner hormonene å kicke inn. Grining og generelt dårlig humør som går ut over stort sett alle. Flere som har det sånn? Tips til hva jeg kan gjøre? Har prøvd 4 ulike p-pillemerker og det hjalp ingenting. Jeg prøver å ta meg sammen men er ikke så greit. Nesten så jeg vurderer en hysterechtomy så jeg slippper å slite med pms noe mer..
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Female fra helsekosten. Startet opp i forbindelse med mens. Neste pms var et himmelrike. Ofte på tilbud.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Female fra helsekosten. Startet opp i forbindelse med mens. Neste pms var et himmelrike. Ofte på tilbud. Mulig det er tilfeldig, men jeg mistet mensen og fikk helt tull i syklusen etter å ha gått på Femal i et par-tre måneder. Men det skal sies at PMS-plagene mine var så godt som borte.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Jeg er i samme båt som deg. Bare at jeg har helt forferdelige menssmerter og vrir og vrenger meg i smerte i ei hel uke! Det går selvfølgelig på humøret løs, siden jeg verken kan trene, studere eller fungere normalt... Må proppe i meg flere titalls paracett, ibux og sånne menspiller - ofte til ingen nytte! Ikke kan jeg bruke p-piller heller. Det hadde en elendig effekt på meg (vektøkning, manglende sexlyst, syke humørsvigninger, osv) ...
Gjest pms trollet Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Huff, ja. PMS er noe dritt!! Det begynner en drøy uke før mens. Stemningsleiet synker, blir trøtt, tar lett til tårene eller hisser meg opp for ingenting. Jeg blir også mer klønete, slipper ting i gulvet, skaller borti hyller, snubler osv. Brystene sprenger slik at jeg ikke orker å ha på bh, og kroppen blir oppblåst og full av vann. Jeg sover dårligere enn ellers. Magen blir full av luft, slik at jeg fjerter hele tiden. Jeg blir også litt utiregnelig i den perioden. Kan ta noen lite gjennomtenkte avgjørelser osv. Hater pms!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Mulig det er tilfeldig, men jeg mistet mensen og fikk helt tull i syklusen etter å ha gått på Femal i et par-tre måneder. Men det skal sies at PMS-plagene mine var så godt som borte. Jeg gikk på dette i flere år og det ble ingen tull med syklusen min. Ikke hørt om problemet heller fra andre som brukte det. Som med alle ting så kan man reagere og du var visst en av de. Må bare si at det ikke hjalp mot menssmerter. Kun mot humørsvigninger og depressive tanker. Vet at noen har blitt hjulpet av p-sprøyte.
Gjest BabyBlue Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Har det akkurat likt. Dette pågår både under mensen og uka før, hver måned, og det tapper meg sånn for energi. Har nå begynt på p-piller som visstnok skal hjelpe mot dette, så venter og ser, men har faktisk vurdert female tidligere. Nattlysolje skal også funke for noen, men det gjorde ikke noe for meg sånn humørmessig.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Femal, da skal jeg prøve det, takk for tips! Skjønner ikke vitsen med pms, har jo ingen positive funksjoner for oss jenter. Har hørt det blir bedre etter fødsel, er det sant?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Femal, da skal jeg prøve det, takk for tips! Skjønner ikke vitsen med pms, har jo ingen positive funksjoner for oss jenter. Har hørt det blir bedre etter fødsel, er det sant? Jeg hadde ikke pms før jeg fikk barn, men fikk det etterpå, så det er nok veldig individuelt.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #10 Skrevet 14. mars 2015 Female fra helsekosten. Startet opp i forbindelse med mens. Neste pms var et himmelrike. Ofte på tilbud. Anonymous poster hash: 402bb...93a
Larandrea Skrevet 14. mars 2015 #12 Skrevet 14. mars 2015 Er klar over at dette er en gammel tråd, men er det noen som kan linke til denne Femal? Søkte det opp og da kom det opp forskjellige typer.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #13 Skrevet 14. mars 2015 Huff, ja. PMS er noe dritt!! Det begynner en drøy uke før mens. Stemningsleiet synker, blir trøtt, tar lett til tårene eller hisser meg opp for ingenting. Jeg blir også mer klønete, slipper ting i gulvet, skaller borti hyller, snubler osv. Brystene sprenger slik at jeg ikke orker å ha på bh, og kroppen blir oppblåst og full av vann. Jeg sover dårligere enn ellers. Magen blir full av luft, slik at jeg fjerter hele tiden. Jeg blir også litt utiregnelig i den perioden. Kan ta noen lite gjennomtenkte avgjørelser osv. Hater pms! Off;/ det du skriver kjenner jeg meg veldig igjen i! Blir ALLTID klønete under PMS Anonymous poster hash: 82046...d7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå