Gå til innhold

Liker kvinner å se menn runke?

Liker dere å se en mann runke?  

175 stemmer

1. 1. Liker dere å se en mann runke?

• Nei
      46
    • Ja, uansett
      32
    • Ja, men bare hvis jeg kjenner han
      9
    • Ja, men bare hvis det er kjæresten
      81
    • Ja, men bare hvis han er veltrent
      7

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags holdning har dere til mannlig seksualitet i forbindelse med onani? Tradisjonelt har jo dette med en runkende mann blitt sett på som litt ekkelt av mange, men jeg tror også det har vært noen holdningsendringer det siste tiåret. Så, må det være noen dere kjenner fra før og må han ha noe bestemt type utseende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner veldig på å se kjæresten runke, men jeg vil helst ikke se andre runkende menn.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig attraktivt, vitner bare om en stakkarslig kar som aldri får seg noe.

• Liker 4
Gjest Quake
Skrevet

Jeg liker det om det er kjæresten.

Alle andre er revnende likegyldig for meg. De får det ikke til å rykke i slufsa for å si det sånn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenner på det dersom det er kjæreste. På nettet blir det bare kvalmt.

AnonymBruker
Skrevet

Bare hvis det er noen jeg er tiltrukket av, da liker jeg å se på, selv om jeg kan bli litt sjenert.

• Liker 1
Skrevet

Bare kjæresten. Andre menn og sånne griser på chatroulette er bare NASTY as hell

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I don't like it.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei, nei. Vil ikke se.

• Liker 3
Gjest kokos19
Skrevet

Ikke over internett/webcam o.l, men er det noe jeg digger, så er det å se typen ta på seg selv å runke mens jeg ser på;)

Kanskje jeg hadde blitt tent av det om det var typen som gjorde det over cam da... :lur:

Gjest Vodka
Skrevet

Jeg tenner veldig på å se kjæresten runke, men jeg vil helst ikke se andre runkende menn.

+ 1

:)

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, men kun kjæresten.

AnonymBruker
Skrevet

Tenner utrolig mye på og se partneren min runke. Det er bare ett deilig syn :-D :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det er en mann jeg er tiltrukket av, så er det et veldig hett syn. ;) Rent visuelt, så er det lite som tenner meg mer enn synet av en mann runke. Og da er det hett på cam også. En tilfeldig mann som runker tenner meg ikke. Det må ha rammer :)

Skrevet

Ikke så veldig attraktivt, vitner bare om en stakkarslig kar som aldri får seg noe.

Onani tyder på at noen aldri får seg noe?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også.

Gjest notetur nomen
Skrevet

De får det ikke til å rykke i slufsa for å si det sånn.

Å, herrejemini. Nå tror jeg at jeg kommer til å være impotent en lang stund etter å ha sett en kvinne skrive det der... :sad:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

mens en kvinne som fingrer seg eller stikker plastpølser i hullet er ikke stakkarslig da eller? Jeg liker bedre å onanere enn å ha sex, for rene nytelsens skyld, fordi jeg kan bestemme tempo, intensitet og trykk selv og danne meg mine egne bilder og fantasier noe en kvinne ikke kan erstatte. Sex handler om nærhet, men det er ikke like digg som onani. Så da kan du legge fra deg den teorien din med en gang.

Gjest notetur nomen
Skrevet

mens en kvinne som fingrer seg eller stikker plastpølser i hullet er ikke stakkarslig da eller? Jeg liker bedre å onanere enn å ha sex, for rene nytelsens skyld, fordi jeg kan bestemme tempo, intensitet og trykk selv og danne meg mine egne bilder og fantasier noe en kvinne ikke kan erstatte. Sex handler om nærhet, men det er ikke like digg som onani. Så da kan du legge fra deg den teorien din med en gang.

Nei, vet du at det er ikke jeg enig med deg i. Sex med en kvinne overgår den følelsen onani kan gi simpelthen pga hvordan det er å penetrere og føle den varme sensasjonen.

Intensitet kan man styre uansett, og bruke ulike stillinger, bevegelser osv.I tillegg kommer det at dama kan ( ei dyktig dame vil) overraske deg og ta deg til nye høyder...

Men det du sier om at det er feil at menn onanerer bare pga de ikke får seg noe, der er vi helt enig. Man kan noen ganger onanere når man venter på en dame som man skal treffe feks, selv om man kommer til å ligge sammen etterpå. Rett og slett fordi da varer man feks lengre under samleiet med henne, og begge får en bedre opplevelse.

Men jeg kan tenke meg at damer som liker å se på, de liker det fordi de selv blir tent av tanken på at han er det. Eller tar jeg muligens feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...