Thomasine Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Så dagen før dagen får vi beskjed om kaker som kommer likevel... og dermed sitter vi med altfor mange kaker. Har ikke fyllt den ene Verdens beste med kremfyllet enda... Kan bunnen fryses og blir den god etterpå? Har googlet litt, men det er mye forskjellig å lese...noen mener den blir seig, andre at det går helt fint selv med krem! Noen som har førstehånds erfaring med dette?
altsoja Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Den holder seg lenge i romtemperatur.pakk den godt inn i plast først.
Thomasine Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2012 Den holder seg lenge i romtemperatur.pakk den godt inn i plast først. Hmmm...det er bare det at jeg ikke trenger den før neste helg siden jeg ikke får brukt den i morgen...
altsoja Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Snakka nett med ei veninne som er konditor,og hu sa til meg at deg går fint å fryse den.i romtemperatur så holder det seg i et par dager visst.tok visst feil.så bare frys den du
Thomasine Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2012 Snakka nett med ei veninne som er konditor,og hu sa til meg at deg går fint å fryse den.i romtemperatur så holder det seg i et par dager visst.tok visst feil.så bare frys den du Så bra! Da fryses den! Takk for hjelpen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå