Gå til innhold

Fryse "Verdens beste"-bunnen?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Så dagen før dagen får vi beskjed om kaker som kommer likevel...

og dermed sitter vi med altfor mange kaker. Har ikke fyllt den ene Verdens beste med kremfyllet enda...

Kan bunnen fryses og blir den god etterpå?

Har googlet litt, men det er mye forskjellig å lese...noen mener den blir seig, andre at det går helt fint selv med krem!

Noen som har førstehånds erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den holder seg lenge i romtemperatur.pakk den godt inn i plast først.:)

Skrevet

Den holder seg lenge i romtemperatur.pakk den godt inn i plast først.:)

Hmmm...det er bare det at jeg ikke trenger den før neste helg siden jeg ikke får brukt den i morgen...

Skrevet

Snakka nett med ei veninne som er konditor,og hu sa til meg at deg går fint å fryse den.i romtemperatur så holder det seg i et par dager visst.tok visst feil.så bare frys den du :)

Skrevet

Snakka nett med ei veninne som er konditor,og hu sa til meg at deg går fint å fryse den.i romtemperatur så holder det seg i et par dager visst.tok visst feil.så bare frys den du :)

Så bra! Da fryses den! Takk for hjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...