AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Jeg har vert så heldig å få ett inngrodd hår på musa. Betennelsekulen er på størrelse med en ert, og selv om jeg stikker hull på kulen kommer den tilbake etter noen dager. Hvordan skal jeg få den bort? Klarer ikke "operere" ut håret på egenhånd heller... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 ingen? Jeg skal på byen senere i dag, og håper på å treffe en jeg holder på med.. Vil ikke bli med han hjem med en stor betennelse ert i trusa!!
Fantasi Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Ordne en steril pinsett, stikk hull på kulen og klem ut håret med fingrene. Enkelt og greit, kanskje litt vondt
Gjest Indra Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Det debattanten over her skrev. Men klem ut alt, ellers hjelper det lite.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Få tak i håret og få fjernet det. Uansett så blir det ikke i orden eller pent til i kveld.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 Problemet er jo at kulen er så langt nede at jeg ser ikke. Har prøvd speil osv men får liksom ikke sett skikkelig for det.. Må jeg få ut håret? vil det ikke komme ut av seg selv tilslutt?
Fantasi Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Problemet er jo at kulen er så langt nede at jeg ser ikke. Har prøvd speil osv men får liksom ikke sett skikkelig for det.. Må jeg få ut håret? vil det ikke komme ut av seg selv tilslutt? Js, håret må ut for at du skal blir kvitt betennelsen. Få deg et ordentlig lys, har du en bordlampe du kan sette ved speilet? Siden det haster så er et beste å ta det selv, betennelsen vil gå over av seg selv, men det tar lengre tid.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Da er det bare til å ta på operasjonshanskene... Tror jeg driter i hele byturen! Takk for svar folkens. ts
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå