Gå til innhold

Jeg driver og lager en mal


Silfen

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte at siden det er så vanvittig grusomt med avsporinger og det ødelegger nattesøvnen til folk, så kunne en mal til rl være en fin ting. Denne malen skal inneholde emner som er trygge innenfor gitte sjangre.

Eksempel; noen begynner å snakke om miljøpolitikk. Da kan man til nød strekke seg til global oppvarming, resirkulering og muligens patentering av såkorn i India.

Men jeg kunne trenge litt hjelp til dette. Hva syns dere avsporere at kunne passe inn i denne malen? Legg merke til at jeg bare spør folk som liker å avspore, det er dessverre ikke rom for andre å svare i denne tråden og ethvert svar vil regnes som et bevis i seg selv på at man er dyktig på/liker å avspore tråder.

Jeg er litt usikker på om man trenger et begrenset antall emner, eller om det bør være en virkelig ekstensiv manual. Man vet aldri når noen begynner å fortelle deg om sine liktorner eller vaginose. Det burde kanskje være lov å avspore samtaler i enkelte situasjoner, som forutnevnte? Men hvor mange? Når er det lov? Er det bare med gitte mennesker det bør være lov å avspore? Hva når to avsporere møtes? Eller hva når samtaleutgangspunktinnehaver liker avsporinger?

Muligens Yme kan lage et script på avsporingsgjenkjenning som man kan fikse en app til eller noe i den duren slik at man kan skanne de man snakker med. jeg er dog litt usikker på hva søkeparametrene bør være. latter og smil og sånt, muligens ...

Så, hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...