Gå til innhold

På neglefronten

Snorkie

Anbefalte innlegg

Ikke at det er det viktigste på Dagen, men hva gjør dere andre på neglefronten?

Jeg har så tynne negler, at jeg har problemer med å spare til lange. De fliser seg opp i tuppene, og da river jeg dem bare av :roll:

Har prøvd å få lagt negler, men jeg vet ikke om det er meg eller ikke- neglene spretter at etter en dag eller to. Sitter som regel igjen med halvparten etter en uke :-?

Noen med gode spare/forsterkningstips? Har så lyst til å ha bittelitt lengde på dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har like tynne negler som deg, Snorkie, og manikyr er ingen vits.

Jeg skal støpe meg akrylnegler til den store dagen, tenkte faktisk at jeg skulle finne et neglstudio nå i løpet av uka og få bestilt meg time. jeg skal ha time fredags ettermiddag før bryllupet. Jeg har hatt slike negler mange ganger og er vant til det. Og jeg skal pynte bryllupskaken fredags formiddag, så jeg skal gjøre det før jeg får klør.....

Har faktisk sett en innmari stilig look jeg kunne tenke meg også, neglelakk som ser ut som brudebroderi. Knallstilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha støpenegler(sånn som Tex) med fransk manikyr, har hatt det i ganske mange år før, men har hatt en lite opphold nå! Mulig jeg setter de på snart, så de "setter" seg ordentlig! Jeg har tynne og flisete negler :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også akrylnegler, og skal ha det den store dagen. Ett lite tips, begynn å støpe negler ett par ganger før bryllupet, så slipper du "etterveksten" som syns under akrylen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har stygge begler, men på dagen vår unnet jeg meg akrylnegler. Jeg var kjempefornøyd og neglene satt nesten 1 mnd før de ble stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn akryl negler og fransk manikyr, hva er det? :oops:

Det er vel ikke sånn "hele" negler som en trykker ned på fingrene, der en føler et kjempepress på neglene? Det har jeg prøvd, og det er ikke verdt det for min del..Men har veldig lyst på fine negler til bryllupssdagen. Hva koster det og gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støpe negler kan man gjøre i fex mange frisørsaloner, eller i egne neglstudioer.

Hvis du ikke har noe negl selv må de legge på en liten tipp ytterst på neglen, og legge støp over. Dette merker du ikke noe serlig press av.

Har du negl selv som bare trenger hjelp legges det bare støp. Det koster som regel rundt fem hundre kroner og tar ca halvannen time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis sterke neger, så jeg kommer bare til å gå til en nabo som jobber med "neglestell" og få de stelt fredagen før bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sånn middels lengde på neglene, har prøvd falske negler noen ganger men jeg ser litt ut som en heks med dem...har lange fingre så det er penere med ikke altfor lange negler. Jeg skal file dem pent og lakke dem med en klar/lys rosa lakk. Helt gratis og mye mer naturlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med å gjøre som Popelka. Ikke at jeg har så lange fingre, men jeg synes ikke støpenegler kler meg og har forholdsvis sterke negler siden det er en god stund siden jeg sluttet å bite på dem. Passer på å file dem når de trenger det så holder det stort sett for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner skal legge akryl negler på meg. De har tidligere vært ganske fine, men mye stress har gjort sitt på neglene mine... Nå gleder jeg meg masse til å få "ordentlige" negel igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir akrylnegler på meg også med fransk manikyr.........

Biter negler og har gjort det siden jeg var 5 år så det er i noen år det nå.

Skal ha en liten diamant på ene lillefingerneglen.

Har fri tre - fire dager før bryllupet, så jeg fikser det da (kan ikke sitte i sandkassen og ødelegge fine negler nei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...