Gjest Trebarnsmor Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Jeg har for 2 mnd siden fått mitt tredje og siste barn iløpet av 5 år og har oppdaget at jeg lekker urin. Er bare 30 år, og ble litt sjokkert da jeg oppdaget det, men har lest litt på nettet at det er vanlig i forbildelse med graviditet og fødsel. Har ikke opplevd det i svangerskapene, bare nå etter tredjemann, som forøvrig var nesten 4 kg og ganske stor. Det er ikke mye urin som kommer, så det holder med truseinnlegg, men det virker som at det kommer noen dråper veldig ofte. Kjenner det ikke selv, men ser det/lukter det i truseinnlegget. Er det andre der ute som har opplevd det samme? Evt ble dere bedre etter hvert, hva gjorde dere! Har forresten drevet med bekkenbunnstrening og kniping hele svangerskapet og etterpå, og trodde egentli at underlivet var på tur til å bli ganske bra igjen etter litt revning og sying. Håper på å få høre fra flere som har opplevd det samme og håper jeg kan bli kvitt dette ganske fort =)
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Har ikke opplevd det selv, men har lest endel om det siden det var noe jeg tenkte litt på under mine svangerskap. Det eneste du kan gjøre nå er å knipe masse! Søk på bekkenbunnstrening og bekkenbunnsøvelser på google å gjør deg godt kjent med teknikker og forskjellige øvelser for å se om det er noe du kan gjøre annerledes. Hvis ikke det har blitt bedre innen 3 mnd ville jeg kontaktet legen, er ikke sikkert du vil få særlig hjelp før det har gått ett år siden det kan ta tid før kroppen er seg selv igjen. Men vil tro du kan få en operasjon etterhvert som forhåpentligvis hjelper deg. Du er ikke alene, dette er et tabu-belagt område som MANGE andre sliter med også men ingen tør å snakke om det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå