AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 hei. har ikke så veldig lyst til å gå til lege, men må vel det. bare lurer på om dette er typiske tegn for sopp, vaginisme(eller hva det heter?) eller noe annet. når jeg bruker papir etter å tisse, kommer det hvite klumper på papiret, som sikkert er utflod,men hva er klumpene et tegn på? noen ganger er klumpene rosa/svak lilla også. de lukter eller smaker ingenting!! noen syns sikkert dette er ekkelt, men i dusjen sjekker jeg noen ganger og stikker en finger inn, og da er det masse av samme klumpene på fingeren. noen ganger får jeg veldig kløe i underlivet, liksom på de indre leppende osv, om jeg klør blir det bare verre og jeg ender med å bli hoven og sår, selv om det fortsatt klør. jeg barberer valigvis alt, så jeg trodde det kom når håret begynner å vokse litt å stikke, men jeg vet ikke? jeg 'sparte' i en måned fordi jeg aldri fikk somlet meg til ny høvel, og var ikke plaget med kløe i den perioden tror jeg. nå har jeg ny hovel og igår ble jegsår av kløe igjen. og noen ganger lukter det skikkelig sterkt når jeg setter meg ned for å trisse, og hvis jeg lukter på trusa da, er det som en skikkelig sterk ammoniakklukt. kan skje dagen etter jeg har dusja også. vet jeg må til legen for å finne ut, men kanskje noen har hatt det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå