Gå til innhold

Få ut litt frustrasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg må bare lufte det litt. I mars fikk jeg satt inn spiralen. Jeg begynte å føle meg slapp etter det, veldig slapp med sterk hodepine. Hvis jeg gikk meg en tur så føk pulsen min opp til 100-140, jeg begynte å kaldsvette, sterke smerter i hodet, og klarte nesten ikke å stå på beina. Ganske uhyggelig opplevelse. Jeg opplevde å kjenne pulsen min alle steder i kroppen. Jeg kjente den dunket hardt inn i kroppen min, og slo til både her og der. Etter hvert begynte jeg å kjenne prikking istedenfor pulsen min. Spiralen gikk veldig fort ut igjen. Jeg ble hoven på halsen noen dager før jeg fikk mensen... Jeg hadde den vel i tre uker, tror jeg.

Etter det så har jeg slitt veldig. Jeg føler meg konstant slapp. Jeg har prikkinger i venstre arm, og bein. Jeg føler meg bare døssig. Vil sove. Jeg kjenner konstante smerter. Det er noe som prikker konstant bak i ryggen min på venstre side. Jeg klarer ikke å gå uten at jeg kjenner konstante smerter i kroppen. Sukk! Jeg har egentlig bare lyst til å legge meg ned, og grine. Det går ikke. Jeg må holde meg sammen for sønnen min, vi må bare gjennom dagen.

Jeg skulle bare ønske at jeg ble bedre, men jeg blir bare verre og verre......... Om jeg hadde hatt penger til det så hadde jeg booket meg inn på et privat sykehus i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt legen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...