Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Er så forbannet lei av være på jorden blant menneskene. Svakere rasere enn menneskeheten finnes ikke. Jeg vil ikke være en del av dette tullet. Vet ikke hvor jeg kommer fra, men er lei av å vente på å bli hentet hjem. Menneskeheten er en mislykket rase. Ikke ta dette personlig du som leser, fordi det er ikke sikkert du er et menneske du heller. Det finnes vesener på jorden som er bra, og det kan være deg selv om du ikke vet det. Men hvis du har følgende egenskap: Hat. Ja, så er du et menneske. Sorry. 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Du må ikke glemme at det finnes utrolig mange gode mennesker der ute, som du enda ikke har møtt 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Er så forbannet lei av være på jorden blant menneskene. Svakere rasere enn menneskeheten finnes ikke. Jeg vil ikke være en del av dette tullet. Vet ikke hvor jeg kommer fra, men er lei av å vente på å bli hentet hjem. Menneskeheten er en mislykket rase. Ikke ta dette personlig du som leser, fordi det er ikke sikkert du er et menneske du heller. Det finnes vesener på jorden som er bra, og det kan være deg selv om du ikke vet det. Men hvis du har følgende egenskap: Hat. Ja, så er du et menneske. Sorry. Vet ikke helt hva du har for deg, men menneske er du uansett. Selv om du skulle ønske at du var en undulat eller whatever. Du vet vel hvor du kommer fra, nemlig dine foreldre, som også er mennesker. Mennesker er ikke en mislykket rase. Hadde vi vært det, hadde det ikke vært så mange av oss, og vi hadde ikke bestemt over verden. Så sorry for det, men sånn er det. Du ER nok en del av dette du også. Selv om du ønsker å bli "hentet hjem" av hvem? Tror du ikke at du ble født av din mor? Det finnes sikkert både føedselsvideoer og bilder av den hendelsen Så du er nok en av oss du også! 4
Jinta Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Hvis man ser på cellenes oppbyggning i et menneske, og det enorme samspillet cellene i mellom for å få et individ til å leve/overleve tror jeg nok du ser annerledes på det. Mennesker er de mest sofistikerte levende vesenene som har vandret på jorda noensinne. At vi i det hele tatt innehar følelser og bevissthet om oss selv, livet, døden og verdenen rundt oss er helt utrolige egenskaper. 6
Gjest Veronica Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Er så forbannet lei av være på jorden blant menneskene. Svakere rasere enn menneskeheten finnes ikke. Jeg vil ikke være en del av dette tullet. Vet ikke hvor jeg kommer fra, men er lei av å vente på å bli hentet hjem. Menneskeheten er en mislykket rase. Ikke ta dette personlig du som leser, fordi det er ikke sikkert du er et menneske du heller. Det finnes vesener på jorden som er bra, og det kan være deg selv om du ikke vet det. Men hvis du har følgende egenskap: Hat. Ja, så er du et menneske. Sorry. La meg se om jeg skjønner det her.. Du er forbanna på mennesker, og selv er du ikke menneske. Og alle som har hat i seg, er mennesker. Hvorfor gidder du å skrive et innlegg her om hvor irritert du er på menneskeheten da? Det henger ikke helt på greip.. Er ikke noe vits i å henge seg opp i at folk har hat inni seg. Da lager du kun et hat inni deg selv, og det blir rett og slett for dumt. Smil og vær glad. Drit i hva alle andre tenker og gjør.. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Hvis man ser på cellenes oppbyggning i et menneske, og det enorme samspillet cellene i mellom for å få et individ til å leve/overleve tror jeg nok du ser annerledes på det. Mennesker er de mest sofistikerte levende vesenene som har vandret på jorda noensinne. At vi i det hele tatt innehar følelser og bevissthet om oss selv, livet, døden og verdenen rundt oss er helt utrolige egenskaper. Mennesket har ca 23000 gener. En helt alminnelig vannloppe har 31000! Vannloppa burde regjert planeten. 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 Er så forbannet lei av være på jorden blant menneskene. Svakere rasere enn menneskeheten finnes ikke. Jeg vil ikke være en del av dette tullet. Vet ikke hvor jeg kommer fra, men er lei av å vente på å bli hentet hjem. Menneskeheten er en mislykket rase. Ikke ta dette personlig du som leser, fordi det er ikke sikkert du er et menneske du heller. Det finnes vesener på jorden som er bra, og det kan være deg selv om du ikke vet det. Men hvis du har følgende egenskap: Hat. Ja, så er du et menneske. Sorry. ok, vi får flytte til månen da. eller er månen det den ser ut som :O har du lest teorien om at månen egentlig er en stor overvåknings stasjon? :O BØØ!!! 1
Jinta Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Mennesket har ca 23000 gener. En helt alminnelig vannloppe har 31000! Vannloppa burde regjert planeten. Det er ikke hvor mange gener det kommer ann på, men oppbyggningen og korrelasjonen av og mellom cellene i organsimen.. Homo Sapiens har mindre hjerne enn eller i hvert fall like stor hjerne som Neandertalerne.. hvem var smartest? And we could go on and on and on.. 2
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Vet ikke helt hva du har for deg, men menneske er du uansett. Selv om du skulle ønske at du var en undulat eller whatever. Du vet vel hvor du kommer fra, nemlig dine foreldre, som også er mennesker. Mennesker er ikke en mislykket rase. Hadde vi vært det, hadde det ikke vært så mange av oss, og vi hadde ikke bestemt over verden. Så sorry for det, men sånn er det. Du ER nok en del av dette du også. Selv om du ønsker å bli "hentet hjem" av hvem? Tror du ikke at du ble født av din mor? Det finnes sikkert både føedselsvideoer og bilder av den hendelsen Så du er nok en av oss du også! Mennesker er en mislykket rase. Hadde dere ikke vært mislykket, hadde verden sett helt annerledes ut, uten dette enorme hatet og den totale manglende empatien for de det er upopulært å sympatisere med. Hvis jeg en dag kommer hjem, skal jeg rapportere om at min konklusjon etter å ha observert menneskeheten, er at den er mislykket og svak. Det er som å ha blitt sendt til helvete.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Hvis man ser på cellenes oppbyggning i et menneske, og det enorme samspillet cellene i mellom for å få et individ til å leve/overleve tror jeg nok du ser annerledes på det. Mennesker er de mest sofistikerte levende vesenene som har vandret på jorda noensinne. At vi i det hele tatt innehar følelser og bevissthet om oss selv, livet, døden og verdenen rundt oss er helt utrolige egenskaper. Men dere er ingenting i forhold til oss som kommer fra et annet sted.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 Er så forbannet lei av være på jorden blant menneskene. Svakere rasere enn menneskeheten finnes ikke. Jeg vil ikke være en del av dette tullet. Vet ikke hvor jeg kommer fra, men er lei av å vente på å bli hentet hjem. Menneskeheten er en mislykket rase. Ikke ta dette personlig du som leser, fordi det er ikke sikkert du er et menneske du heller. Det finnes vesener på jorden som er bra, og det kan være deg selv om du ikke vet det. Men hvis du har følgende egenskap: Hat. Ja, så er du et menneske. Sorry. Jeg vil nå heller velge å si at du ikke gjør jobben sin som menneske, og at du ikke blir hentet hjem før du har lært det du skal lære her på jorden som menneske. Du kan bare gjøre noe med deg selv, og det vil si at du må slutte å la andre mennesker påvirke deg så negativt som de gjør. Du må lære å håndtere de tingene, uten å reagere som du gjør. Kanskje det er det du skal lære, å møte motgang for å lære noe positivt av den motgangen du møter. Det finnes mange fantastiske mennesker, som ser positivt på livet selv hvor vanskelig de har det og har hatt det. Tenk over hva du gjør selv for å få det bedre med deg selv, som igjen da påvirker andre rundt deg
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #12 Skrevet 5. mai 2012 Er så forbannet lei av være på jorden blant menneskene. Svakere rasere enn menneskeheten finnes ikke. Jeg vil ikke være en del av dette tullet. Vet ikke hvor jeg kommer fra, men er lei av å vente på å bli hentet hjem. Menneskeheten er en mislykket rase. Ikke ta dette personlig du som leser, fordi det er ikke sikkert du er et menneske du heller. Det finnes vesener på jorden som er bra, og det kan være deg selv om du ikke vet det. Men hvis du har følgende egenskap: Hat. Ja, så er du et menneske. Sorry. høres ut som om du hater mennesker 3
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2012 #13 Skrevet 5. mai 2012 høres ut som om du hater mennesker Jeg gjør alt jeg kan for å ikke hate, men det er vanskelig når menneskene hater meg. Men jeg prøver å se på menneskene som svake og mislykket i stedet. Hvis dere ikke kan noe for hvordan mennesker oppfører seg mot andre, så kan man kanskje ikke hate. Men det er vanskelig. Må gå hver dag å se på denne uretten. Noen er selvsagt verre enn andre. Det finnes noen som er unike, men de er i mindretall.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2012 #14 Skrevet 5. mai 2012 Jeg vil nå heller velge å si at du ikke gjør jobben sin som menneske, og at du ikke blir hentet hjem før du har lært det du skal lære her på jorden som menneske. Du kan bare gjøre noe med deg selv, og det vil si at du må slutte å la andre mennesker påvirke deg så negativt som de gjør. Du må lære å håndtere de tingene, uten å reagere som du gjør. Kanskje det er det du skal lære, å møte motgang for å lære noe positivt av den motgangen du møter. Det finnes mange fantastiske mennesker, som ser positivt på livet selv hvor vanskelig de har det og har hatt det. Tenk over hva du gjør selv for å få det bedre med deg selv, som igjen da påvirker andre rundt deg I så fall er de jeg egentlig hører til, sadister. Synes det er vanskelig å bli satt til en slik oppgave.
daredevil Skrevet 5. mai 2012 #15 Skrevet 5. mai 2012 Det er ganske trist at du setter alle i samme bås.. Hvordan kan du påstå at HELE menneskeheten er mislykket? Virker som om du henger deg opp i kun de negative hendelsene du selv har opplevd og velger å fokusere på dette. Men ja, jeg er menneske, og jeg kan hate andre mennesker. Noen kan faktisk iritere meg helt grenseløst. Sånn som gamle kjerringer fra Majorstua som skal se så stygt på kjæresten min kun fordi han har en annen hudfarge enn det de har. Eller mennesker som går rundt og tror de har så mye bedre verdi enn alle andre, og derfor rakker ned på de rundt seg. Fysj..
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2012 #16 Skrevet 5. mai 2012 Det er ganske trist at du setter alle i samme bås.. Hvordan kan du påstå at HELE menneskeheten er mislykket? Virker som om du henger deg opp i kun de negative hendelsene du selv har opplevd og velger å fokusere på dette. Men ja, jeg er menneske, og jeg kan hate andre mennesker. Noen kan faktisk iritere meg helt grenseløst. Sånn som gamle kjerringer fra Majorstua som skal se så stygt på kjæresten min kun fordi han har en annen hudfarge enn det de har. Eller mennesker som går rundt og tror de har så mye bedre verdi enn alle andre, og derfor rakker ned på de rundt seg. Fysj.. Som jeg sa, så finnes det noen unntak. Noen er verre enn andre. Noen har utviklet evner til å forstå og bry seg om de det er moralsk og politisk ukorrekt å støtte.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #17 Skrevet 5. mai 2012 En liten personlighetsforstyrrelse på gang? 4
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2012 #18 Skrevet 5. mai 2012 En liten personlighetsforstyrrelse på gang? Tror du ikke jeg allerede har fått slike diagnoser? 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #19 Skrevet 5. mai 2012 Tror du ikke jeg allerede har fått slike diagnoser? De bekrefter selvsagt bare at verden er gal, og ikke du? 3
Sinner Skrevet 5. mai 2012 #20 Skrevet 5. mai 2012 Nå ble jeg forvirret, du fremstår som du hater mennesker men det som kjennetegner et menneske er hat?, og du er ikke menneske? Jeg har følt hat og det har vært rettet mot mennesker men jeg synes generelt jeg er et godt menneske til tider likevel. Selv om jeg kan være litt trollete. Er enig med deg at mennesker er "det svake leddet" her på jorden, hvis det er det du vil fram til. Vi har ødelagt mye og verre blir det nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå