Jens Skrevet 27. januar 2004 #1 Del Skrevet 27. januar 2004 Har tilpassningstime kl 10.00 og gleder meg enormt!!!!!!Skal for første gang prøve sløret sammen med kjolen min!!!(det er kjøpt ett annet sted), og håper det blir fint!!!!! Har lest noen advarsler om en sur utenlandsk kjærring!men prøver hun å ødelegge min glede ved denne tilpassningen, BLIR JEG SÅ FORBANNA ATT HUN SKULLE ØNSKE HUN ALDRI HADDE BLITT SYERSKE!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 27. januar 2004 #2 Del Skrevet 27. januar 2004 Hehe! Lykke til, Jens... Sett henne på plass, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. januar 2004 #3 Del Skrevet 27. januar 2004 Sett henne på glass, ja! Og hell på sprit og kork godt igjen!! Eller på det på plass du mente.... God tur, Jens, jeg er litt misunnelig nå..... Min kjole er ikke ferdig ennå, men jeg gleder meg til å få prøve alt på en gang..... Sikkert unødvendig å si at vi vil ha full rapport!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 27. januar 2004 #4 Del Skrevet 27. januar 2004 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 27. januar 2004 #5 Del Skrevet 27. januar 2004 Å så spennende..Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. januar 2004 #6 Del Skrevet 27. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 27. januar 2004 Er tilbake, og det var en sann opplevelse!!!!!Kjolen satt så perfekt, att ingen ting måtte gjøres, hverken sy opp eller inn eller ut eller noe!Fikk til og med tilbud om å bli brudekjole modell for salongen!!!!!!!!!Hun ungarske ble skikkelig glad i meg Sløret var også perfekt til kjolen!!!!! I tillegg fikk jeg kjøpt, underskjørt, sko, korsett, strømper og veske, og det var rett før vi alle måtte gi hverandre en klem da jeg dro!!!!! Så gled dere dere som skal til Kristins på tilpassningstime!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 27. januar 2004 #8 Del Skrevet 27. januar 2004 Og hell på sprit og kork godt igjen!! Eller på det på plass du mente.... Ojda... Hehe.. Det var nok det jeg mente, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 27. januar 2004 #9 Del Skrevet 27. januar 2004 Er tilbake, og det var en sann opplevelse!!!!!Kjolen satt så perfekt, att ingen ting måtte gjøres, hverken sy opp eller inn eller ut eller noe!Fikk til og med tilbud om å bli brudekjole modell for salongen!!!!!!!!!Hun ungarske ble skikkelig glad i meg Sløret var også perfekt til kjolen!!!!! I tillegg fikk jeg kjøpt, underskjørt, sko, korsett, strømper og veske, og det var rett før vi alle måtte gi hverandre en klem da jeg dro!!!!! Så gled dere dere som skal til Kristins på tilpassningstime!!!!!! Det var jo kjempebra! Skal du være modell? Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 27. januar 2004 #10 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har også bare gode erfaringer med hun sydamen. Da jeg var på tilpasningstime forrige uke var hun bare søt og hyggelig mot meg. Ikke var det stort som skulle gjøres heller, hun måtte bare sy inn bittelitt rundt skuldrene. Imidlertid var de 45 min forsinket, og det er ganske dårlig når man har bestilt en time og kjøpt en så dyr kjole... Har tilbragt endel timer med å vente på Kristins, føler jeg. Men når man først får kontakt med noen er de søte og hyggelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. januar 2004 #11 Del Skrevet 27. januar 2004 Men hvorfor ha tilpasningstime flere måneder i forveien? Tenk om dere går ned fem kilo siste mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 27. januar 2004 Kjolen snøres bak, så jeg kan gå både opp og ned i vekt. Det er vell heller lengden som må gjøres tidlig, for jeg regner med att folk er ferdige med å vokse den dagen de gifter seg Det var visst fullbooket fram til sommern nå! Jeg gifter meg om under tre måneder, så det er ikke så tidlig. Kjolen kan jeg hente tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 27. januar 2004 #13 Del Skrevet 27. januar 2004 Men hvorfor ha tilpasningstime flere måneder i forveien? Tenk om dere går ned fem kilo siste mnd? Ja, det kan du si, men min vekt er særdeles stabil. Jeg har veid det samme siden jeg gikk på videregående, og ser ingen grunn til at jeg skulle gå såpass mye verken opp eller ned. Jeg begynner ferien min tre uker før bryllupet, og ligger allerede så godt an at jeg ikke regner med at stress kommer til å påvirke min vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå