frøkna Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Tenkte det kunne være gøy å høre folks forferdelige restaurantopplevelser! Min var i København på en restaurant som minte litt om Egon eller noe rett ved Strøget. Jeg om venninna mi bestilte begge hver vår pizza. Servitøren kom med min etter en god stund og sa venninna mi sin kom like etter. Det gjorde den ikke, og da den kom hadde jeg spist opp over halve min (vi var veldig sultne og klarte ikke vente, jeg delte selvfølgelig min med henne) Da hennes omsider kom var den brent under og smakte derfor ikke særlig bra. Servitøren vår var ingen sted å se så fikk ikke sagt i fra. Da han dukket opp ble han opptatt av bordet ved siden av som ville ha ett glass vann, han var tydelig stresset og løp inn i baren for å hente. Jeg satt sånn at jeg hadde fullt oppsyn inn til baren og så han tok isen fra ett brukt glass med hånda over i ett rent glass for så å servere det til bordet ved siden av oss. Da fikk vi litt fart på oss å ba om regningen. Da la han merke til at pizzaen var brent og spurte om vi ville ha ny, vi sa vi var mette og begynte egentlig å få litt dårlig tid så regningen hadde vært fint. Han ville da spandere dessert på oss. Vi sa vi ikke hadde tid til det, men han kunne slå litt av regninga, men det gikk ikke an. Da ble det bare regninga, og ingen tips gitt!
Gjest Loverdose Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Var på ferie i Spania og gikk innom en norsk pizza restaurant. Det tok faen meg litt over to timer før vi fikk pizzaene våre........ Broren min fikk også pommes frites som var langt ifra godt nok stekt. Var helt bløtt og jævlig. Dama som serverte oss var et ordentlig surrehode i tillegg, når vi ba om regningen gikk det ca. en halvtime før vi fikk den.... Det var en veldig lang kveld!
Gjest Badabing Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Tror det har vært en lignende tråd før, og mener kanskje jeg skrev i den. Men vi var i en liten kystlandsby i utlandet, kjent for god krabbe. Stoppet utenfor en restaurant hvor det var veldig hyggelige innkastere. Så koselig ut utenfra, men vi gikk gjennom soverom, kjøkken og det hele, inntil vi kom inn i restauranten. Det lå krabberester overalt, stinket intenst fisk, og verdens største kakerlakk gikk over gulvet. Men maten var innmari god! 1
Gjest Peaches Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 det var herlig den gangen jeg fikk en larve i salaten. da jeg sa i fra. ga de meg mer salat.fordi jeg hadde så lyst på mere larve salat toppa kvelden når det kom en flue og satte seg på glasset å bæsja i drikken min... 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Den verste opplevelsen min må være da jeg fant hår i pizzaen Hårene var laaange, og mørke! Yuck. 1
Purple Basil Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Min verste må være på en restaurant i Bulgaria. Halve bordet fikk maten en og halv time før oss andre, da vår halvdel endelig fikk maten var den kald/brent/younameit + et par hårstrå her og der.. Denne dagen hadde vi også vært på utflukt, og enkelte av oss var skrubbsultne og ble ekstremt irritable etterhvert. Virkelig ikke en hyggelig kveld!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå