AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #21 Skrevet 5. mai 2012 Hva synes dere om menn som går i jeans med masse detaljer. Altså ikke bare vanlige jeans, men jeans med masse knapper, zipper og striper over alt, kanskje merker og bokstaver også. Hva jg syns..? Jeg synest det er en teit tråd.
Gjest Loverdose Skrevet 5. mai 2012 #23 Skrevet 5. mai 2012 jeg forventer å se en audi med svære spoilere, bleket hår og barbert brystkasse tilhørende mannen med disse buksene. det vil ei heller forbause meg om vi snakker grisgrente vestlandskommuner som bosted. jeans skal være enkle og klassiske. Vestlandskommuner ja... Følte meg truffet nå. :gjeiper: Heldigvis kjører ikke typen audi med svær spoiler, har heller ikke bleket hår og langt ifra barbert brystkasse! Fjooo. Følte for å forsvare min kjære her, som engang i blant bruker slike bukser.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #24 Skrevet 5. mai 2012 Er kvinnfolk interessert i noe annet enn klær? Klær sier mye om en person.
Gjest Tidssone Skrevet 5. mai 2012 #25 Skrevet 5. mai 2012 Her er noen eksempler. For meg kommuniserer dette dårlig selvtillit, og at man liksom tror man må velge en superfancy bukse for å få verdi. Mens jeg tenker at man må ha et særdeles bra selvbilde for å gå rundt i slike bukser...
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 5. mai 2012 #26 Skrevet 5. mai 2012 Grøss! Første jeg ser på er faktisk buksene til mannen. Hvis de er nedtråkket (slitte hæler) blir førsteinntrykket enda verre! Hmmm, ofte en viss typen menn som liker slike bukser, men keg har aldri likt noen som har bukser med detaljer på, og hvis jeg er i forhold med noen dikterer keg buksevalget Liker best enkle bukser uten vask.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå