Gå til innhold

Mann med detaljerte jeans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om menn som går i jeans med masse detaljer. Altså ikke bare vanlige jeans, men jeans med masse knapper, zipper og striper over alt, kanskje merker og bokstaver også.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

It's for girls :)

AnonymBruker
Skrevet

Som oftest, og nesten uten unntak: Ikke pent.

• Liker 2
Skrevet

Sånne ghettobukser?

Det er fælt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs. Jeg synes fort det kan bli litt harry.

Jeg gjør meg ikke opp en mening om en mann basert på buksene alene, men et førsteinntrykk får man jo. Jeg assosierer sånne bukser med bleka hår og solariumsbrun hud.

AnonymBruker
Skrevet

redpepper-jeans.jpg

Her er noen eksempler. For meg kommuniserer dette dårlig selvtillit, og at man liksom tror man må velge en superfancy bukse for å få verdi.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes det ser barnslig ut. Ikke pent på voksne menn.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Liker ikke jeans i seg selv så jeans med masse dilldall gjør det bare verre. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Herrejeans bør være så enkle som mulig. T-skjorta/genseren også. Plain, gjerne ensfarget, ren = selvsikkerhet.

• Liker 2
Skrevet

Det kommer helt an på stilen hans ellers synes jeg. Tenkte først sånne veldig baggy "glorete" ghettobukser ut fra beskrivelsen din, og det liker jeg ikke, men de på bildet over her var ikke så ille da. Litt nagler synes jeg bare er kult iallfall:)

Gjest miss89
Skrevet

Ikke min smak, syntes herrebukser skal være helt "rene"

Gjest Loverdose
Skrevet

Typen min har 2-3 slike jeans med en del detaljer. Ikke typisk "ghetto jeans", men ganske stilige bukser som skiller seg litt ut. Og for å være ærlig syns jeg det er helt greit, noen ganger er det litt gøy med mer detaljer fremfor kjedelige, enkle jeans. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

At han er ny landsmann, eller har vært i Tyrkia på shopping

• Liker 4
Skrevet

Liker ikke! Når det kommer til jeans på gutter så er less more.

Skrevet

No, no, NO!

• Liker 1
Skrevet

jeg forventer å se en audi med svære spoilere, bleket hår og barbert brystkasse tilhørende mannen med disse buksene. det vil ei heller forbause meg om vi snakker grisgrente vestlandskommuner som bosted. jeans skal være enkle og klassiske.

• Liker 1
Gjest fjosa
Skrevet

jeg forventer å se en audi med svære spoilere, bleket hår og barbert brystkasse tilhørende mannen med disse buksene. det vil ei heller forbause meg om vi snakker grisgrente vestlandskommuner som bosted. jeans skal være enkle og klassiske.

Enig.

Det er da forsåvidt like harry på damer.

Skrevet

Er kvinnfolk interessert i noe annet enn klær?

Skrevet

Nommen,Steinar, ikke fått nok oppmerksomhet i det siste?

• Liker 2
Skrevet

Nommen,Steinar, ikke fått nok oppmerksomhet i det siste?

:ler:

Jeg bare syns det er litt artig å peke på kvinners merksnodigheter :smoke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...