Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

de siste ukene har jeg lagt merke til at jeg er mye mer kåt enn før!jeg kjenner det skal lite til egentlig, trenger bare å se en hot mann på tv så kjenner jeg at det begynner og sitre i hele meg.

jeg drømmer allslags naugthy things også.. :sengekos:

er det vårværet som gjør det?jeg har vært i dvale ganske lenge nå (mye pga svangerskap, fødsel og barselstid) og kjenner at kroppen begynner å våkne til live igjen.

noen andre som føler hormonene krible litt ekstra i kroppen for tiden?

Endret av ^me^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh, yes...men jeg er singel :( Så det blir en del innestengt seksuell frustrasjon hos meg. Jeg blir sånn hver vår, det er nok hormonene som gjør at det kribler både her og der for tia ;)

Arg, det er rett og slett frustrerende å ikke ha noen å, ja... Hadde vært hendig og hatt en pulevenn altså, hehe :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Du er absolutt ikke alene. Føler at jeg drømmer om kuk hver eneste natt, men det er nok en overdrivelse. Jeg er iallefall lei av å ikke ha en svært god venn som jeg kan bruke all frustrasjonen på.

• Liker 3
Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg er temmelig vårkåt om dagen selv, gleder meg til det hvert år. :biggrin:

Gjest Katten.
Skrevet

Du er absolutt ikke alene. Føler at jeg drømmer om kuk hver eneste natt, men det er nok en overdrivelse. Jeg er iallefall lei av å ikke ha en svært god venn som jeg kan bruke all frustrasjonen på.

Hadde ikke du type?

Personlig er jeg våryr året rundt.

• Liker 1
Skrevet

Våryr? Det SNØR ute.

Men, nei.

Gjest Raindrops
Skrevet

Hadde ikke du type?

Personlig er jeg våryr året rundt.

Jo, jeg hadde det før.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja. Blir betatt av mannfolk bare de har kroppsdelene plassert omtrent der de skal være og smiler litt... Er singel, men ser ut til at jeg har ordna meg en å kline med i hvert fall, får håpe det blir vellykka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...