Gå til innhold

Mer sex!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, tittelen sier vel det meste.

Jeg er ei jente i 20-åra, og har vært med kjæresten min i litt over 3 år, er samboere. Men jeg kunne tenkt meg mer sex, nå blir det som regel bare 1 gang i uka:\ Sexen vi har da er god, det er "hverdags-sex" der det vi vet funker som regel blir brukt, give or take, og jeg er forsåvidt fornøyd med den sexen:) Men kunne først og fremst tenkt meg å har sex oftere, men samboeren min har en litt fysisk krevende jobb så han er ofte sliten, noe jeg selvsagt har forståelse for.

Jeg har prøvd å lokke ham til mer sex ved å ta initiativ, men uten å mase, gir gjerne oralsex(vet han liker det), leketøy, kostymer, jeg er med på det meste i grunn:P

Han vet jeg har lyst på litt mer sex, og til nå har jeg kunne tatt saken i egne hender, men nå merker jeg at det blir litt lite(haha, høres ut som den nymphoen her :fnise: ).

Så; hjelp:P Begynner å gå tom for ideer her.

Videoannonse
Annonse
Gjest Interstella
Skrevet

Er så "godt" å se at det er flere jenter/damer enn meg som har akkurat samme problemet!

Spesielt tv skal ha det til at menn alltid er horny enn damene, men sånn er det ikke her i gården! xD

Så jeg håper for din del, og min del at det kommer noen hjelpsomme tips på denne tråden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...