AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Hei dere, her kommer nok et syteinnlegg, men jeg må bare få det ut. Skjønner om du ikker orker å lese alt, men setter samtidig pris på de som gjør det Jeg og ei venninne flyttet til en annen by for å ta opp fag. Jeg skulle fullføre det siste året på videregående, grunnet en veldig turbulent bakgrunn. Denne bestod av alvorlig sykdom samt fysisk og psykisk vold fra nære relasjoner.Har alltid vært flink på skolen, så tenkte å fullføre året mitt og søke meg inn på medisin, da jeg har veldig lyst å hjelpe andre mennesker. Vi kom inn i et bofellesskap fra h******... Fra dag en har de 4 andre jentene som bodde her fra før snakket dritt om oss på vårt felles kjøkken når de vet vi hører det, for så å være overfladiske og 'hyggelige' når vi ser dem. Jeg er ikke slik, og vil ikke ha smalltalk med folk som snakker ekkelt om meg uten noe grunnlag. Vi har og hatt samtaler hvor vi har tatt opp dette, men det har gått tilbake i gamle spor etter en tid. Jeg og min venninne bestemte oss derfor for å ikke snakke med dem mer. Det har gått lang tid og jeg har kun 1 mnd igjen å bo her. Idag hadde jeg vaskedag så jeg vasket ned hele leiligheten, og dette medførte at jeg flyttet litt på ting som allerede lå på kjøkkenet slik at jeg kunne vaske. De roter og skittner til bestikk uten å vaske det, men som alltid ryddet jeg opp etter dem. Når de kommer hjem lager de stor tjåhei om at vi hadde flyttet vasen deres (over på et annet bord), dette va uhørt og de skulle ta det opp med oss. Politianmelde oss skulel de også, og skrive om oss på Facebook... De hadde og planer om å true oss, da de hadde gitt alle deres bekjente vårt navn... Videre fant de ut at de skulle sende en mail til vedkommende som eier fellesskapet, og si at vi måtte flytte. Da de fikk en melding som bekreftet at vi allerede hadde sagt opp jublet de og sa at vi måtte ha de verste foreldrene og oppdragelsen siden vi ikke var sosiale... (??!) Hørte også at de sa vi aldri kom til å komme noe sted i livet grunnet det faktum at vi ikke hadde fullført skolen etc... De sa så mye av stygg karakter at jeg ble helt paff, og orket ikke å gå ut og konfrontere de... Også midt i eksamensperioden min også... Har noen av dere vært borti noe lignende? Kjenner jeg blir tappet for energi, og selv om jeg vet det ikke er min feil så syns jeg det er utrolig dumt at noen kan mislike meg så sterkt... Mindfucked.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Vil bare gi deg en klem! Har ikke opplevd det samme selv, men tenker det er godt at du skal flytte og at du har venninnen din! De er ikke verdt din tid uansett 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Godt dere skal flytte! De dere har bodd med høres ut som de er drittsekker tvers gjennom. Hold ut den siste tiden, flytt, og glem idiotene. Jeg er sikker på det kommer til å gå bedre med deg enn med dem. Ta det som en kjip, men lærerik erfaring. Lykke til videre! Håper du klarer å komme inn på medisin, det er virkelig verdens beste studium 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Drittsekker og umodne folk finner du over alt. Sikkert godt å komme der fra. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 TS Tusen takk for svarene AB 1 OG AB 2! :-) Hjalp på...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå