AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 La meg først begynne med å si at jeg har et veldig bra forhold, samboeren min gir meg masse oppmerksomhet, sender alltid meldinger og ringer når han er på jobb, flink med komplementer og overrasker med småting her og der... så kanskje jeg ikke burde klage eller bekymre meg, MEN... vi har ikke veldig ofte sex. Nå har det til og med gått over 3 uker!!! Vi har så vidt hatt en liten samtale om det før, tikrig nok mens begge var lettere berusa, og han fortalte at han er usikker når det gjelder sex og at jeg virker til å være mye mer seksuell enn han. Så nå slutter jeg å ta initiativ, i håp om at han heller skal gjøre det OG av frykt for å bli avvist, for det er lite moro Er detta normalt?? Er det bare samfunnet som gir feil inntrykk av hvor ofte andre har eller bør ha sex? Eller er det noe som ikke stemmer her?? Nå skal det også være sagt at han så og si aldri går ut uten meg, vil alltid ha meg med på ting, og jeg har tidligere vært i et forhold hvor typen da var mye utro, som gjør at jeg blir lett usikker. Uansett, tanker og det som er mottas med takk!
I Grosny Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Tanke: Kommunikasjonssvakhet. Tiltak: Samlivskurs, samtaler.
PelleP Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Når du har lest dette så reiser du deg og går bort til typen og spør hva han mener om dette. Forklar hva du tenker, si at du savner sexen med HAN og dra han mot soverommet.
Frk.Liljekonvall Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Hei, Skjønner veldig godt at dette er vanskelig, og at det må tære på selvtilliten din. Tror det er mye vanligere enn det som fremstilles i media, alle har jo veldig ulik kjønnsdrift. Det at han forteller deg at han er usikker kan jo også tyde på at han egentlig har lyst på mer sex, men ikke tør å slippe seg helt løs. Han har kanskje ikke så mye erfaring? Kanskje han er redd for at han ikke når opp? Nå er jo ikke jeg en ekspert på noen måter, men jeg ville foreslå at du går litt sakte frem. Hva med å kline og ta på hverandre oftere, uten at det leder til sex. Kanskje det kan få han til å slappe litt av? Hva med å ta på han i hverdagen, uten at det skal hinte om sex, og at du hvisker ting i øret hans så han føler at du tenner på ham? Når dere først har sex så skader det sikkert ikke om du viser han hvor godt det er for deg og hvor mye du vil ha ham. Om mer berøring og flørting i det daglige ikke fører til oftere sex skaper det uansett en intimitet mellom dere. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Hei, Skjønner veldig godt at dette er vanskelig, og at det må tære på selvtilliten din. Tror det er mye vanligere enn det som fremstilles i media, alle har jo veldig ulik kjønnsdrift. Det at han forteller deg at han er usikker kan jo også tyde på at han egentlig har lyst på mer sex, men ikke tør å slippe seg helt løs. Han har kanskje ikke så mye erfaring? Kanskje han er redd for at han ikke når opp? Nå er jo ikke jeg en ekspert på noen måter, men jeg ville foreslå at du går litt sakte frem. Hva med å kline og ta på hverandre oftere, uten at det leder til sex. Kanskje det kan få han til å slappe litt av? Hva med å ta på han i hverdagen, uten at det skal hinte om sex, og at du hvisker ting i øret hans så han føler at du tenner på ham? Når dere først har sex så skader det sikkert ikke om du viser han hvor godt det er for deg og hvor mye du vil ha ham. Om mer berøring og flørting i det daglige ikke fører til oftere sex skaper det uansett en intimitet mellom dere. Enig i dette! Intimitet uten forventing om sex og ikke press! I par vil det nok alltid være forskjellig sexdrift.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå