Gå til innhold

Gå til legen med herpes...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått herpes i underlivet. Lite utbrudd, har bare et par sår. Kjæresten min har dette også.

Jeg bare lurer på om legen må se på sårene mine for å kunne gi meg noe? Eller kan jeg få utskrevet en salve som fungerer uten at han må kikke på det? Har en mann til lege og ønsker ikke at han skal grafse meg i skrittet og se på sårene mine...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått herpes i underlivet. Lite utbrudd, har bare et par sår. Kjæresten min har dette også.

Jeg bare lurer på om legen må se på sårene mine for å kunne gi meg noe? Eller kan jeg få utskrevet en salve som fungerer uten at han må kikke på det? Har en mann til lege og ønsker ikke at han skal grafse meg i skrittet og se på sårene mine...

du får slave reseptfritt p åapoteket, trenger ikke gå til legen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

om det er førstegangsutbrudd burde du absolutt gå til lege.

der kan du få resept på valtrex som kan (om du er heldig) hindre flere utbrudd i fremtiden. men det er om du starter med kuren veldig tidlig. selvfølgelig ingen garanti da herpes ligger latent i kroppen livet ut.

AnonymBruker
Skrevet

Hva heter den salven?

AnonymBruker
Skrevet

Gir ikke legen antibiotika i tillegg!?!? det skulle vært på sin plass hvertfall

Skrevet

Voks opp eller bytt lege!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Voks opp eller bytt lege!

du kan be om å få komme til en kvinnelig gynekolog men det er normalt 4 mnd ventetid for å komme til de FÅ kvinnene.

Skrevet

du kan be om å få komme til en kvinnelig gynekolog men det er normalt 4 mnd ventetid for å komme til de FÅ kvinnene.

En trenger strengt tatt å bare skaffe seg en kvinnelig fastlege om en ikke takler at profesjonelle folk utfører sitt profesjonelle yrke.

Gjest navnelapp
Skrevet

Enig med misogynist. Ein lege vil vel ikkje "grafse" for å undersøke eit herpessår? Han treng jo berre kaste eit blikk på det for å sjå kva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...