AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Hei! Jeg er super nervøs. Har nettopp funnet ut at en kompiss av en god veninne av meg har skjønnsvorter.. han har kysset min veninne, kun et lite kyss, eller så har de allid gitt hverandre klem osv. Er det stor sjanse for at min veninne har det da? Jeg har også kyssa min veninne i etterkant av det igjen, så vi begge er redd for at vi har fått viruset. Hvordan kan man finne det uut? Er det mulig å gå på en behandling uten å ha det bare for å forsikre seg om at det ikke skal bryte ut senere? HJEELP
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Hei! Jeg er super nervøs. Har nettopp funnet ut at en kompiss av en god veninne av meg har skjønnsvorter.. han har kysset min veninne, kun et lite kyss, eller så har de allid gitt hverandre klem osv. Er det stor sjanse for at min veninne har det da? Jeg har også kyssa min veninne i etterkant av det igjen, så vi begge er redd for at vi har fått viruset. Hvordan kan man finne det uut? Er det mulig å gå på en behandling uten å ha det bare for å forsikre seg om at det ikke skal bryte ut senere? HJEELP Jeg hadde sex i fylla med en som har det. Sitter og lurer litt på det med behandling "for sikkerhets skyld" selv. Tror IKKE du skal bekymre deg så lenge ingen av dere har hatt kontakt med kjønnsorganet hans 1
NinaPaul Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Hei! Jeg er super nervøs. Har nettopp funnet ut at en kompiss av en god veninne av meg har skjønnsvorter.. han har kysset min veninne, kun et lite kyss, eller så har de allid gitt hverandre klem osv. Er det stor sjanse for at min veninne har det da? Jeg har også kyssa min veninne i etterkant av det igjen, så vi begge er redd for at vi har fått viruset. Hvordan kan man finne det uut? Er det mulig å gå på en behandling uten å ha det bare for å forsikre seg om at det ikke skal bryte ut senere? HJEELP Jeg mente kjønnsvorter** haha
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 En ting til..er det noen som har hatt det som vil hjelpe oss? hadde vært fint hvis noen har hatt erfaring med dette før og som kan hjelpe oss
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Ja, det er stor sjanse for det. stor sjanse for hva?
Envy Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Burde ikke denne tråden vært et heeelt annet sted enn på kultur? 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Hei! Jeg er super nervøs. Har nettopp funnet ut at en kompiss av en god veninne av meg har skjønnsvorter.. han har kysset min veninne, kun et lite kyss, eller så har de allid gitt hverandre klem osv. Er det stor sjanse for at min veninne har det da? Jeg har også kyssa min veninne i etterkant av det igjen, så vi begge er redd for at vi har fått viruset. Hvordan kan man finne det uut? Er det mulig å gå på en behandling uten å ha det bare for å forsikre seg om at det ikke skal bryte ut senere? HJEELP Du mener vel "kjønnsvorter"?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Burde ikke denne tråden vært et heeelt annet sted enn på kultur? Ligger flott på kultur, for det er vel snart kultur for å ha kjønnsvorter
Gjest Eurodice Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Burde ikke denne tråden vært et heeelt annet sted enn på kultur? Den har vel mer med ukultur å gjøre kanskje
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Ligger flott på kultur, for det er vel snart kultur for å ha kjønnsvorter Hahaha.. ojsann, hvordan endrer jeg det egentlig?
Solbærsaft Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 (endret) Kjønnsvorter smitter gjennom sex. Kyssing er ikke sex. Ergo: Du får ikke kjønnsvorter ved å kysse en som har det. Med mindre du kysser han "der nede", da. Mens han har et utbrudd. Med dine nederste lepper... Endret 4. mai 2012 av Solbærsaft 1
Anjah Skrevet 4. mai 2012 #14 Skrevet 4. mai 2012 Hahaha.. ojsann, hvordan endrer jeg det egentlig? Modedratoren flytter den
ærligheten Skrevet 6. mai 2012 #15 Skrevet 6. mai 2012 En ting til..er det noen som har hatt det som vil hjelpe oss? hadde vært fint hvis noen har hatt erfaring med dette før og som kan hjelpe oss Har hatt dette engang, og det er ikke vanskelig og behandle. man går til legen, får resept på en væske som skal smøres på selve vorten/e med en pensel. så vil de gradvis gå vekk.. det kan svi litt men man får bare tenke at man blir kvitt dem! i verre tilfeller kan legen fjerne dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå