Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er super nervøs. Har nettopp funnet ut at en kompiss av en god veninne av meg har skjønnsvorter.. han har kysset min veninne, kun et lite kyss, eller så har de allid gitt hverandre klem osv. Er det stor sjanse for at min veninne har det da? Jeg har også kyssa min veninne i etterkant av det igjen, så vi begge er redd for at vi har fått viruset. Hvordan kan man finne det uut? Er det mulig å gå på en behandling uten å ha det bare for å forsikre seg om at det ikke skal bryte ut senere? HJEELP

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er stor sjanse for det.

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er super nervøs. Har nettopp funnet ut at en kompiss av en god veninne av meg har skjønnsvorter.. han har kysset min veninne, kun et lite kyss, eller så har de allid gitt hverandre klem osv. Er det stor sjanse for at min veninne har det da? Jeg har også kyssa min veninne i etterkant av det igjen, så vi begge er redd for at vi har fått viruset. Hvordan kan man finne det uut? Er det mulig å gå på en behandling uten å ha det bare for å forsikre seg om at det ikke skal bryte ut senere? HJEELP

Jeg hadde sex i fylla med en som har det. Sitter og lurer litt på det med behandling "for sikkerhets skyld" selv.

Tror IKKE du skal bekymre deg så lenge ingen av dere har hatt kontakt med kjønnsorganet hans :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg mente kjønnsvorter** haha

AnonymBruker
Skrevet

En ting til..er det noen som har hatt det som vil hjelpe oss? hadde vært fint hvis noen har hatt erfaring med dette før og som kan hjelpe oss :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er stor sjanse for det.

stor sjanse for hva?

Skrevet

Burde ikke denne tråden vært et heeelt annet sted enn på kultur? :lol:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du mener vel "kjønnsvorter"?

AnonymBruker
Skrevet

Ligger flott på kultur, for det er vel snart kultur for å ha kjønnsvorter :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet

Den har vel mer med ukultur å gjøre kanskje :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ligger flott på kultur, for det er vel snart kultur for å ha kjønnsvorter :fnise:

Hahaha.. ojsann, hvordan endrer jeg det egentlig?

Skrevet (endret)

Kjønnsvorter smitter gjennom sex. Kyssing er ikke sex. Ergo: Du får ikke kjønnsvorter ved å kysse en som har det.

Med mindre du kysser han "der nede", da. Mens han har et utbrudd. Med dine nederste lepper...

Endret av Solbærsaft
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du mener vel "kjønnsvorter"?

Ja hahaah

Skrevet

Hahaha.. ojsann, hvordan endrer jeg det egentlig?

Modedratoren flytter den :jepp:

Skrevet

En ting til..er det noen som har hatt det som vil hjelpe oss? hadde vært fint hvis noen har hatt erfaring med dette før og som kan hjelpe oss :)

Har hatt dette engang, og det er ikke vanskelig og behandle. man går til legen, får resept på en væske som skal smøres på selve vorten/e med en pensel. så vil de gradvis gå vekk..

det kan svi litt men man får bare tenke at man blir kvitt dem! :)

i verre tilfeller kan legen fjerne dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...